Volgers

vrijdag 14 februari 2020

Happy Valentine...

Goedemorgen op deze valentijnsdag.

Half januari deed Sandra een oproepje wie er mee wilde doen aan een Valentijns swap.
Ik dacht een swap dat heb ik nog nooit gedaan en vroeg het toen ook wat dat inhield.
Maar het was gewoon een Valentijns kaartje naar elkaar sturen.
Heb me dus ook opgegeven en dit is mijn kaartje naar haar geworden.


De basis is een mal van Studio Light SL166.
En het design papier van Pion Design.
De kleine hartjes rechts op de binding zijn van de randborder van de Action.
En heb aan weerzijden met koperkleur een parel gemaakt in de gaatjes. Zo lijkt het een schroefje.


Deze schattige beertjes zijn van de Action, ik had die ooit eens gestempeld met witte embossingpoeder en nog nooit ingekleurd.
Dus nu gedaan voor deze kaart met de light markers van Studio Light. 
Officieel dan niet op het goede papier maar is het redelijk gelukt.



Dit kaartje met Happy is van Boekenvoordeel.


For you: Joy!Crafts 6410/0029.
De hartjes rechts zijn van Marianne Design LR0573.


De binnenzijde had ik niet willen beplakken, maar ik was zo aan de babbel met mijn dochter dat ik iets verkeerd deed plakken wat nog niet had gemogen.
Ik gauw losgehaald maar het zat al iets te goed vast.
Dus vond ik het wat slorig eruit zien..gaat over de verbinding van deze 2 harten.
En dacht los het op om links design papier te plakken de rechtse had ik ook al af.
Baalde er wel ontzettend van.

Zij was ook bezig aan de freubel en vroeg het een en ander aan mij dus was ik niet bij mezelf goed aan het opletten.


Deze stempel is van Papermania.


Ik hoop dat ze hem leuk vindt.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


p.s
Laatst sprak ik dat wij aan het breken zijn, er is enkele weken geleden een snelle meter geplaatst, dit moest omdat wij een electrische auto hebben, en een sterkere zekering moest er geplaatst worden.
Wij blij nieuw jaar dus ook eindelijk een bedrijfsauto..
kwam die man erachter dat we een gaslek hadden. Ze hadden die ochtend alles gecontroleerd en nergens sloeg de meter uit, bij de keuken niet bij de ketel boven niet en in de meterkast niet.
Niemand rook ook iets, en het bleek zeer weinig te zijn.
Hij vertelde toen dat we een installateur langs moesten laten komen, wij gedaan, hadden ze geen tijd hebben we er een week op moeten wachten, en ik was zeer gestresst nu ik dit allemaal wist.
Ook die man kon niets meten, is nog extra met een meter over de vloer gegaan maar niks, hij zei het zit in de grond bij jullie of in de muur, maar vermoed in de grond omdat we niks ruiken en meten dat het dan ook gelijk vervliegd.
Het moest wel aangepakt worden en we liepen geen gevaar dat vertelde hij.
Was ik nu gerust nee totaal niet.
Ondertussen heb ik een stijve nek gekregen die maar niet over gaat, stress erop geslagen.
We konden een bedrijf laten komen die het zou kunnen gaan opzoeken maar hij zei als je handig bent doe het zelf, want het kost een vermogen.
Nu heb ik een zeer handige man gelukkig.
Maar goed, hij is begonnen in de keuken de vloer open te breken, waar onze oude keuken eerst had gestaan, de boel afgedopt en de meter bleef terug lopen, dit was niet het probleem gedeelte.
Keuken is zeer netjes hersteld en niemand ziet er meer iets van, staat ook onze koelkast enzo allemaal tegen.
Toen een week later, de wc eraf gehaald, daar de vloer opgebroken (ziet er niet uit) wat tegels van de muren eraf gehaald...
Afgedopt..stiekem hoopten we weer dat het dat gedeelte was, maar helaas, de meter bleef terug lopen dus ook dit gedeelte van wc naar de meterkast was het niet.
Nu moeten we in de woonkamer gaan breken, daar loopt de leiding naar de keuken en naar boven, nu hopen we dat het de keuken gedeelte is zodat we die kunnen afsluiten en electrisch gaan koken.
Maar is dat het niet en de leidingen naar boven...ja dan moeten er nieuwe leidingen gelegd worden,
een heel verhaal waar wij echt wel nachten van wakker liggen allebei.
We durven bijna niet meer te hopen, we zeiden die electrische auto waar we zo blij mee waren heeft wat teweeg gebracht hier, maar anders waren we er ook nooit achter gekomen.
Want misschien is het al jaren zo...

Wat een verhaal, sorry maar gelukkig kun je goed doorscrollen, maar had beloofd aan een paar bloggers dat ik het nog zou vertellen wat we aan het breken waren, geheel niet voor gekozen.

Elly


33 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, met die twee schattige diertjes erop.
    Meid wat een verhaal, ik begrijp dat je hier wakker van ligt, je doet geen oog meer dicht als je dit weet.
    en wat een werk, al zoveel opengebroken, en dan niets kunnen vinden.
    Het allerbeste toegewenst en hopelijk vinden jullie dan toch het lek in de kamer....wat een gedoe,.
    Sterkte met alles.

    liefs Annemarie enMerit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Annemarie en Merit. Ja het brengt enorm veel stress met zich mee. En ondertussen beschadig je ook je eigen vloer, we hebben nu laminaat erop liggen en die kan wel iets hebben maar niet deze rare dingen. Daaronder ligt nog een tegelvloer.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart!

    OMG dat zou echt niks voor mij zijn! Ik wens jullie veel sterkte ermee en dat alles snel is opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana.
      Mijn man verlangt ook zeer erg naar het zonnetje dit heeft hij nog niet eerder gehad, dit jaar zegt hij het heel vaak.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Hi Elly wat een verhaal zeg nou zou het er ook niet op hebben kan me voorstellen dat je gestrest bent.
    fijn dat je een handige man hebt.

    nou over de sheet je bedoelt de glitter sheet van de action, nou grote dingen doet het wel maar je moet dan wel een paar keer erdoor doen en dan meehelpen om het los tekrijgen dan gaat het goed.
    van die kleine smalle stanzen waar veel hoeken aanzitten dat werkt niet .........

    en je hebt een prachtige kaart gemaakt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin, nee brengt heel veel onrust met zich mee.
      Ja ik bedoelde idd die sheet, klopt met fijnere mallen ging het totaal niet bij mee. Zal eens een keer iets anders mee proberen, bedankt voor je antwoord.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtige kaart Elly en je hebt het heel mooi opgelost als of het zo hoort. Veel leuke details op je hart. En de beertjes zijn schattig!! Zo Elly wat een stress, daar had ik ook wakker van gelegen.
    Hoop dat het gauw gevonden word en opgelost zodat je ontspannen verder kunt genieten van alles.
    Fijne dag en weekend groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      Ja zie erg op tegen morgen weer..maar we moeten erdoorheen en hoop zo dat hij het kan vinden..en nog meer dat hij het kan oplossen, zonder teveel sloop en breekwerk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. He wat een verhaal! En dan dat je huis zo overhoop moet worden gehaald en nog niks vinden. Ik hoop dat er snel iets gevonden wordt en jij je stress een beetje kwijtraakt.
    JE kaartje is in ieder geval wel heel leuk en daar zal de ontvanger het best met me eens zijn denk ik.
    Sterkte!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Ja vermoeiend is het.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat een prachtige Valentijns kaart. Schattige beertjes en leuk zo met wit embospoeder. Mooi papier heb je ervoor gebruikt.

    Wat en verhaal zeg, snap dat je daar gestrest van wordt. Hopen dat je man de lek snel gevonden heeft.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Astrid, ja iedere keer als ik het erover heb wordt ik onrustiger.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Ohhh wauw gaaf gemaakt!!! Veel moois op te zien en prachtige kleuren!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige valentijn kaart Elly!
    Schattige beertje, zo mooie kleuren toppertje.
    Fijne valentijn, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het valentijnskaartje is super mooi Elly...leuk om aan zo'n swap mee te doen...mooie details erop...
    Maar ach wat een pech kan je hebben dat er een lek zit en je weet niet waar...en dan alles openbreken...niks gevonden en weer herstellen..daar krijgt ieder mens wel de stress van hoor...
    In ieder geval heel veel sterkte en hopelijk vinden jullie heel snel het lek(je)
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Ja wij hopen het ook zo van harte.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Ik vind m zooo leuk dank je wel !

    Jeetje wat heftig zeg wat een gedoe allemaal ik zou er ook niet van kunnen slapen .
    Hopen dat het opgelost word !

    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sandra.
      Ja hier hopen we dat ook..
      groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Prachtige Valentijnskaart heb je gemaakt met de schattige beertjes.. en wat een ellende dat je alles moet open breken om te ontdekken waar het gaslek zit. Toen ik jouw vingers zag moest ik ook aan stress denken, ik krijg dat dan ook, die rode vlekken
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Ja gek he stress kan op alle manieren naar buiten komen, normaal ik mijn rug, nu al 2 weken in mijn nek, dus wie weet bij mijn vingers.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. He bah wat een narigheid. Ik kan me voortellen dat je slapeloze achten hebt gehad. Lijkt me ook echt geen pretje. En dan nog nekklachten er bij, bah.
    Ik hoop dat jullie snel het lek vinden.
    Je kaart is wel erg leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Het is nu gevonden, het is van de woonkamer naar de oude keuken..dus bestaande leidingen van de bouw.
      Nu moeten er nu nieuwe leidingen gelegd gaan worden naar waar we nu gebroken hebben naar de keuken. Dus weer veel hakken en breken.
      Wordt er niet vrolijk van..veel hoofdzorgen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Nou je valentijnskaarten is ontzettend mooi geworden Elly! Die stempeltjes heb ik ook gestempeld en liggen te wachten om ingekleurd te worden. Die van jou zijn erg mooi verwerkt.
    Dan dat gaslek....ooooooooooooo ik vind dat ook zo eng,ik snap helemaal wat je voelt brrrrrr. Een snelle meter ken ik niet, bedoel je niet een slimme meter? Fijn dat je man zelf zo handig is maar al die bende en de stress....ik hoop echt dat het snel opgespoord is hoor en dat het einde in zicht is! Ik ga duimen voor jullie hoor! Arme jij dat het meteen een zwakke plek in je lichaam pakt,echt niet leuk zo:( ontzettend veel sterkte met de hele situatie.
    Dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja het is een slimme meter, ik was zo aan de typ en in mijn hoofd al verder, dan maak ik veel type fouten.
      We hebben hem nu gevonden. Die leiding gaat afgesloten worden en moet er een nieuwe komen. Dus nog meer breek en hak werk..ben er zo niet vrolijk van. Vooral vandaag een grote dip.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Och Meid toch,ik heb zo met je te doen!!
      Een hele dikke knuffel xxxxxxxx

      Verwijderen
  14. Dat heb je mooi gemaakt, voor de swap!!
    De kleuren zijn mooi, dat lila/oud roze met het kraft.
    En hele Leuke creatie en als je niks gezegd had over het verkeerd plakken was het ons vast niet opgevallen.

    Wat een ontzettende toestand en wat een stress.
    Waar vervelend allemaal.
    Ik hoop dat jullie het gauw zullen vinden.
    Pas op jezelf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja het is zeer vervelend..hoofdpijn van de stress..vooral vandaag zit ik er even doorheen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Jeetje Elly dat is erg. Ik snap dat jullie daar wakker van liggen, dat zou ik ook hebben. Hopelijk wordt het snel verholpen. Je hartjeskaart is mooi geworden, heel veel leuke spulletjes heb je erop verwerkt en ik zag niets dat "verkeerd" geplakt was.
    Sterkte met de hele toestand.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda. Ja door de stress wel eventjes wat traantjes gevloeid, ben door wel gevoelig voor. Maar even doorbijten nog.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  16. Jeetje Elly, wat een verhaal, en wat een gedoe. Logisch dat je er nog niet gerust op bent. Je hebt wel een lief valentijnskaartje gemaakt, hoor.
    Sterkte met alles, groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Astrid.
      De ene keer kan ik er beter tegen als de andere keer.
      Groetjes Elly

      Verwijderen