Volgers

woensdag 9 juni 2021

70 jaar

 Goedemorgen,

een hele trouwe fb volgster is 70 geworden en was heel erg weg van mijn lollipop die ik een tijdje terug had gemaakt, dus dacht 70 is een speciale leeftijd laat ik er nog maar eentje maken, en hopend vind ze deze net zo mooi.


Heb dsp papier gebruikt van de Action uit hele oude blokken.


De nr 70 is van Ali, zie je hier vrij slecht, later dacht ik had deze misschien beter in het grijs kunnen doen, maar wilde hem ook weer niet teveel laten opvallen.


Mooie doily van Marianne Design gebruikt waar een lint doorheen kon.
De buitenste rand heb ik met de pons van Vaessen gedaan.
Achter de doily wat sisal.


En rondom minibloemetjes, er mocht wel wat meer werk in deze creatie zitten, maar jullie weten dat ik deze bloemetjes heel graag gebruik, en in het midden een druppel met witte Nuvo drops.
Ook op de doily (grijze) heb ik wat Nuvo drops gedaan.



Afgelopen zondag was ze jarig, deze blog al eerder geschreven, dus ondertussen heb ik al bericht gehad van haar.

Fijne dag vandaag,

groetjes,

Elly

fb pagina:


29 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige creatie, mooie kleuren en details.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! En met zo'n mooie lollipop zal ze vast heel blij mee zijn.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els.
      Ja ze was er superblij mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. wat een mooie creatie met het leuke papier denk dat ze hier wel heel blij van word
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige lollipop heb je gemaakt met het mooie papier en al die kleine bloemetjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig deze creatie, Elly
    Terecht dat ze er heel blij mee is!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die lollipop is ook weer heel mooi geworden. Ik neem aan dat je die in een doosje op moet sturen?

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ank.
      Dit soort creaties stuur ik niet op, doe ze persoonlijk in de brievenbus.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Altijd zo leuk een lollipop heb ze ook wel gemaakt. Prachtig is ie geworden Elly en de 70 is opvallend genoeg hoor zo, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooiiiiiiiiiiiiiiii Elly en heel lief van je daar zal ze wel heel blij mee zijn.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende lollipop Elly. Mooi zoals je alle laagjes gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave lollypop kaartje Elly , prachtige kleurtje
    Doeiii Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat enorm leuk gedaan. Zo’n mooi model.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker weten dat ze deze ook erg mooi vind Elly, hij is schitterend en wat een mooi papier. De live hieronder is ook erg mooi geworden.
    Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is super Elly.
    Mooie kleurtjes en leuke details!
    TOP gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige creatie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat mooi,echt heel gaaf !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen