Volgers

maandag 7 juni 2021

Lay-out

Goedemorgen,

er zat heel mooi design papier in mijn DT pakket en wel van Scrapboys Romantic Soul.

En heb ervoor gekozen om een lay-out te maken, en dit is super lang geleden dat ik zoiets gemaakt heb, was nog voor mijn kaartentijd. Daar dit papier zo mooi is om het te verknippen dacht ik ineens aan deze creatie.



Heb de mask van Jolande de Ronde ook weer gebruikt en met de Cadence Metallic kleur Antique Pink.
Voordeel van deze Candence is dat hij heel snel droogt.


Met de selphi printer heb ik een foto van mijn hondje uitgeprint en daar hij op zijn roze kleedje lag past hij qua kleur hier helemaal bij.
De bloemen heb ik wat losgesneden zodat ik de foto erachter kon schuiven.


Onder het lijstje wat takjes en veertjes geplakt.


En ook weer sisal.


Mooi stukje roze kant aan de strook geplakt.


Papier wat ingescheurd.


En hier een stukje eruit gescheurd.

Moet zeggen dat ik het nog moeilijk vind om een scrap lay-out te maken.
Maar hij is wel leuk geworden.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

de materialen die ik gebruikt heb vind je HIER.


 

21 opmerkingen:

  1. hij is supermooi geworden met alle mooie kleuren papier en details jaren geleden ook gedaan bij een groep waar ik lid van was maar ik zat altijd te stoeien met de maat zo groot hield ik weer veel ruimte over of klopte de indeling niet daarom op kaart formaat en dat gaat me beter af
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen.
      Ja ik snap je helemaal, dat is ook erg moeilijk, en kaarten zijn dan weer lekker om weg te geven en te sturen dat gaat met dit dan ook weer niet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat een mooi layout. Het papier is prachtig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke creatie, hou van dat papier en je fotomodel is zo lief.
    XX Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig papier en een gave LO, wat past jullie hondje op zijn roze kleedje er mooi bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wooow wat een PRACHTIGE layout heb je gemaakt met als blikvanger je lieve viervoetertje...Je heb inderdaad prachtig designpapier ervoor gebruikt....SUper mooi Elly....
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij kan echt alles maken Elly, ook deze lay-out is erg mooi geworden en zeker ook doordat je knappe hondje erop pronkt!
    Je gelifte kaart is ook een pareltje hoor (op je oudere kaart staat het konijn wat we 11 jaar gehad hebben, was zo’n tam en lief beestje, moppie heette hij). DT-call is helaas niets voor mij want jullie zijn niet te evenaren hihi.
    En dan de ATC kaartjes zijn ook erg leuk met de schattige vlinders....
    Een fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Foei, we hoeven niet te evenaren zijn he, juist leuk dat ieder zn eigen kwaliteiten heeft, want ik vind dat mijn DT maatjes gouden handjes hebben.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Je kunt trots zijn op jezelf Elly
    Heel mooi deze layout! Prachtig dp!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super wat een leuke layout heb je van jullie hondje gemaakt en wat een mooi designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve creatie.
    Wat helpt is jullie schattige hondje in de hoofdrol. Ze kijkt echt zo lief, de romantische uitstraling van de rest past er goed bij.
    Zoals altijd heb je weer veel details, ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. En zij is een hij, hahaha iedereen denkt doordat hij zolang haar heeft dat het een zij is.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Dat ziet er echt prachtig uit.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen