Volgers

vrijdag 11 juni 2021

Let's celebrate

Goedemorgen,

een maand is niks meer tegenwoordig, wat vliegt de tijd, 

Vandaag een creatie wat wel even nadenken was: Celebrate your country.


Ik heb gekozen voor 5 mei bevrijdingsdag, de kleuren van ons landje genomen.
Basis is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.718.
Achtergrond zelf gemaakt met distress inkt, faded jeans en barn door.


En deze magnolia Tilda with big tulip is zeer toepasselijk.
Heb ze ook in de rood/wit/blauw gekleurd, en wel met de zigmarkers, en ben er nog steeds blij mee dat ik ze toendertijd overgekocht had.


Ook een stukje uit een atlas gebruikt, en Amsterdam er even uit laten springen door er een stempel op te stempelen, deze is van de Action.

Op de achtergrond rood en blauw heb ik nog met een mask bezig geweest van DDD 470.715.825.
Vond dat mooier als gewoon zo rood en blauw, ook wat stempels erbij gezet en de cirkels met een fineliner aangezet.



De vlaggetjes en de letters zijn van Craft Emotions 115633/0163 en /0752, de cijfer is van Ali.
Let's celebrate is ook van Craft Emotions.


Deze fakkel heb ik zelf getekend en uitgesneden zodat ik een mask had.





Rondom wat gedoodeld en ik had nog een superleuke postzegel die hier echt bij past.
Als ik post krijg met postzegels erop dan scheur ik ze af, en bewaar ze, handig zie je wel.

Ook toen ik deze kaart eerst maakte dacht ik ineens, ik ga er gaatjes in maken en dan wordt het voor mijn planner.


Het ging net, want deze landkaart loopt schuin, maar had geluk dat hij erin kon.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes Elly


fb pagina:

Blog:






25 opmerkingen:

  1. Hoe knap heb je deze opdracht uitgewerkt.
    Het kaartmodel hiervoor is ook erg leuk en alles past er perfect op. Supermooi gedaan Elly.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Leuk gedaan! Gave achtergrond!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukecpagina Elly
    Leuke details en zelf die fakkel getekend erg mooi allemaal!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart Elly en inderdaad, 4 en 5 mei mogen we nooit vergeten.
    Dank je wel voor je DT bijdrage, super blij met je.
    Xx Bianca
    Simply Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart en wat een mooi thema heb je er van gemaakt .
    De achtergrond vind ik prachtig.
    We vinden het allemaal maar gewoon ,vrij zijn en daarom mogen we dit niet ongemerkt voorbij laten gaan .
    Heel mooi gemaakt.
    fijn weekend.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk om zoiets moois voor jezelf te houden Elly, ik vind dat je dit heel leuk gemaakt hebt. Gaaf zoals je die fakkel zelf gemaakt hebt en ook Tilda staat er mooi gekleurd op. En dan die details van de bijpassende postzegel en de stukjes atlas, je moet er maar op komen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat knap gemaakt vind ik dit.
    Zo leuk, zo goed verzonnen en zo echt Hollands.
    Leuk om het in je planner te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk dat je het bij nader inzien toch zelf houdt. Vergeten we soms he? Dat we veel voor anderen wat maken, maar voor onszelf is er dan geen tijd.
    Ik moest wel lachen om je eerste zin..je schrijft het zo grappig..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      En zal eerlijk zeggen, ik heb heel veel wat ik nog in bakken heb staan, als iemand iets wilt dan maak ik vaak iets nieuws....vlgd jaar met verhuizen moet ik toch even schoon schip gaan maken.
      GroetjesElly

      Verwijderen
  9. Prachtige creatie heb je gemaakt, het tulpenmeisje past er perfect bij en je zelfgemaakte fakkel, maakt het af,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je bij deze creatie ook een stukje uit een atlas hebt gebruikt en Tilda met de tulpen past er dan heel goed bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje wel een lastig onderwerp maar het is je goed gelukt met alle leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie goed doordachte kaart! Prachtig zoals je zelf dat masker hebt gemaakt en de vervagende kleuren rood/wit/blauw in de de achtergrond vind ik ook heel mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen