Volgers

zondag 6 juni 2021

Lift kaartje

Goedemorgen,

In april had ik een topnotering met mijn knopen kaartje en mocht ik gast designer zijn bij Mijn Hobbyhonk Challenges.

Superleuk altijd! En dit is mijn reminder kaartje geworden, van een kaartje van een paar jaar geleden die dus gelift is.


Basis is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.163.
Design papier van de Action Jungle Dreams.


Het gelifte kaartje.


Bloemetjes van Joy!Crafts en ook de blaadjes.


Leuke gnome ingekleurd met mijn brushmarkers. Die had nog liggen.
Netje achter de gnome is van Ali.
En de schulprand stans is van Crealies.


Love, van Marianne Design.


Label is ook van Marianne Design en de tekst stempel van de Action.
Gestempeld met 2 kleuren Versamagic.


Het is wel een vrolijke kleur geworden.

Wens jullie een mooie dag vandaag,

groetjes,

Elly

fb pagina:


29 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt Elly.
    Een toffe mal voor het model en zo leuk aangekleed met die schattige gnome en hele mooie details erbij.
    Dit heb je weer top gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje heb je gelift van jezelf met leuke details en kleuren leuk dat kaboutertje de kaart met het konijn is ook erg leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof kaartje Elly super mooi gelift, ook de kabouter kaart is super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Elly. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk kaartje heb je gelift en wat een schattig kaboutertje. De kleuren vind ik heel mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuk kaartje heb je gelift en wat een schattig kaboutertje. De kleuren vind ik heel mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuk kaartje heb je gelift en wat een schattig kaboutertje. De kleuren vind ik heel mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lift en zo heel anders in deze kleuren. Leuk die gnome die zit te slapen, het netje is net een spinnenweb dat er zit omdat hij al zo lang slaapt *lol*

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nu je het zegt, dank je wel Ank.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Een heel mooi kaartje Elly, ook je gelifte kaart is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie gelifte kaart Ellen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan Elly!
    Mooi gelift en ik vind beide kaartjes schattig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een mooie lift gemaakt in deze leuke kleuren en de slapende gnome. Ik vind de kaart met het konijn ook superleuk
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een heel leuk kaartje geworden Elly! Ik vind hem super. Deze staat nog op mijn lijstje om aan mee te doen..

    BeantwoordenVerwijderen