Volgers

zaterdag 12 juni 2021

Reminder vouwkaartje

Goedemorgen,

ik laat jullie mijn reminder kaartje zien voor de challenge die loopt bij Hobbyshop Veldmaat; een kaart met meer dan 1 vouw.


Ik heb het modelletje genomen van de Dutch Doobadoo 470.713.059 en heb design papier van Joy!Crafts Men's World hiervoor gebruikt.


Een toefje uit het papier van Craft O"Clock Age of gentlemen.


Klein labeltje van Craft Emotions 115633/0754 en de tekst is ook van CE 130501/1830.


Wow is van de stempelset van Studio Light SL522.


Tandwielen zijn van Marianne Design CR1548 en bewerkt met wax paste metallic van Craft Emotions.
In het midden zwarte parels gezet met Nuvo drops.


Hij kan plat verstuurd worden, dit kaartje sluit met magneten.


Deze tekst komt uit dezelfde set als Wow.


Hier zie je beter dat die wax mooi glimt.

Lijkt het jullie leuk om ook mee te doen kun je je kaart HIER linken of op de FB pagina in de juiste album.


Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

fb pagina:

eigen fb pagina:

 

26 opmerkingen:

  1. MOOI kaartje Elly en een LEUK model. Je kunt inderdaad goed het glimmende van de wax zien.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo slecht in het bijhouden van challenges, had natuurlijk met mijn hot air ballon mee kunnen doen maar niet goed gelezen dus! Je hebt weer een prachtige voorbeeldkaart gemaakt Elly!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie, ja die is echt super gaaf van je.
      Ik houd het ook even niet goed bij met al die challenges.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Prachtig Elly....en je bracht me op een idee....zo kan ik mooi met mijn kaartje van vandaag meedoen bij jullie.
    Ik was het bijna vergeten!
    kom bijna niet in mijn hobbykamer met dit weer.
    De fietspuzzeltocht hebben we volbracht hoor....heel erg leuk om te doen!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny. Oh goed dat ik je op een idee bracht.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtig vouwkaartje zelly
    Heel mooi dp ook!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi vouwkaartje en wat zijn de gears ook leuk hierbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk stoer vouw kaartje.😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elly,

    Super leuke vouwkaart is het
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende vouw kaart Elly!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk model is dit, heel veel te zien en handig dat het plaat verstuurd kan worden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie creatie en weer veel op te zien ik raak niet uitgekeken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart.leuk modelletje ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook een gaaf modelletje wat je mooi gepimpt hebt Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen