Volgers

woensdag 21 juli 2021

Splash

 Goedemorgen,

ja splash dit was de challenge voor de maand juli, dat vond ik nog best moeilijk bij Craft Sensations voor in mijn mini journal.



Met watercolour inkt heb ik de grote roze vlek geverfd, daarna met hetzelfde gespetterd.
De leuke zeepaardjes heb ik met 3d pearl en een mask gestempeld.


Een strookje op beide pagina's geplakt daar wat opgeschreven kan worden.
Onderwaterplantjes zijn ook met 3d pearl inkt gestempeld.
En sommige met een witte gelpen wat accentjes op gezet.



Dit zijn de gebruikte materialen alle van Craft Sensations.
Het was echt een moeilijk ondewerp of ik dacht te moeilijk, maar mn creativiteit kwam niet echt tot uitspatting hier vond ik. En ik wilde nog steeds proberen in de roze tinten te blijven met deze pagina's voor de mini journal.

En vandaag zijn we 32 jaar getrouwd, dus we nemen zeker wat lekkers bij de koffie.


En ik had dit van het weekeinde nog binnengekregen van de actie van Caroline op haar blog ze had haar 1000ste bericht en wilde dit vieren zo. Door haar een zelfgemaakte kaart te sturen en werden er 3 winnaars uit getrokken waaronder ik de gelukkige.
Dank je wel Caroline, leek wel jarig zoveel zat erin XX



Groetjes,

Elly

fb pagina:




15 opmerkingen:

  1. Een leuke pagina met het roze en de zeepaardjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij goed gelukt je pagina vind de zeepaardjes top erbij. Wat een mooi pakket, Gefeliciteerd en een fijne dag samen.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Luke pagina Elly!
    Gemaakt met mooie spulletjes!
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Leuk pakketje heb je gewonnen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke pagina en gefeliciteerd met je mooie prijs, super Elly
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gedaan. Gefeliciteerd met jullie trouwdag, hopelijk hebben jullie genoten van het lekker. En wat een leuk pakketje, je bent verwend. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het super geworden! Echt heel mooi.
    En van harte met je trouwdag, al een mooie eind op weg samen.
    Nog heel veel gezonde jaren gewenst.
    En die prijs, wauw dat is echt net of je jarig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke pagina's heb je gemaakt!
    Gefeliciteerd met jullie 32 jarig huwelijk! Nog vele mooie jaren samen.
    Je boft met zo'n mooi pakket, veel plezier ermee.
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met je trouwdag wat een mooie artjournal heb je gemaakt mooie kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie Art journal pagina heb je gemaakt, leuk watertafereeltje.
    Gefeliciteerd met je huwelijksdag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen