Volgers

maandag 1 november 2021

Winter

 Goedemorgen,

een winterskaartje, met de hele lieve vrolijke sneeuwpoppen erop.


Voor deze kaart heb ik een Dutch Doobadoo mal 470.713.702 gebruikt en het leuke kerstpapier van Yvonne Creations YCPP10040.
Deze kaart sluit met een magneet.


Ze zijn echt schattig, het maakt je dag goed als je naar ze kijkt.
De tekst Winter en de halve ronde achter de sneeuwpoppen komen allemaal uit dezelfde stans van Craft Emotions Slime Line 115633/1202 ook de grote sterren achter de hoed van de sneeuwpop.
Op hun neusjes heb ik glossy accents gedaan.


Aan beide zijde een poinsettia van Joy!Crafts 6002/1516, in het midden een druppel Nuvo drops.


Probeerde hier de glans te laten zien van de glossy accents, deze heb ik ook op de uitgeknipte bloemetjes gedaan, het zijn hele kleine bloemen die ik uit een restje papier nog heb kunnen knippen.
En als je goed kijkt zie je nog een sneeuwpoppetje achterin.


Ook deze tekst Joy vind je in die ene slime line stans.
Deze stans vind ik super en heb deze dan ook niet mee terug gestuurd, die zal ik vaker gaan gebruiken.



De binnenzijde, ook wat restjes papier nog verwerkt door een strookje te plakken.


Stempel is van Studio Light STAMPSL468.


En de randjes met de sterren is de slime line rand, ik heb dus maar een stukje uitgedraaid, want had niet meer nodig, en je hoeft nooit een stans helemaal uit te draaien, ten eerste ook zonde van je papier, en dan heb je zoveel uitgedraaide stansen liggen, waar ik persoonlijk toch niet meer naar kijk.

Ik wens jullie een fijne dag, en alle gebruikte materialen vind je op onze Blog.

groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

fb pagina:

eigen fb pagina:


 

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en zo mooi afgewerkt.
    Heel leuk om te zien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sneeuwpopjes zijn inderdaad superschattig en komen heel mooi uit tegen het dessinpapier. Leuk die glossy accents op de bloemen en de poinsettia's staan er prachtig bij!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de schattige sneeuwpopjes mooi dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk weer, grappig dat je er altijd weer wat van weet te maken.
    XX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Elly. Het papier is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ik vind hem geweldig leuke details olijke sneeuwpopen en prachtig papier, fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De sneeuwpopjes zijn echt heel lief, ook heb je mooi papier gebruikt, een superleuke kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi model kerstkaart Elly en die sneeuwpopjes hebben inderdaad een lieve uitstraling.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat mooi Elly! En die sneeuwpoppen zijn inderdaad heel erg leuk. Mooi model ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart. Slim ook dat je het niet helemaal uitdraait. Vergeet het soms wel eens en zit je weer met iets wat je niet zo gauw weer gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schat van een kaartje met die twee lieverds erop,
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit slimline kerstkaartje Elly
    Prachtig gemaakt en die sneuwmannen zijn inderdaad heel schattig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind wel zo leuk met die sneeuwmannen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou ja deze heb ik gewoon gemist Elly en wat een pracht kerstkaart met het leuke sneeuwmannenstel>
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els, ik heb dat ook weleens hoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Een schattig plaatje en mooi papier Elly.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen