Volgers

zaterdag 8 juli 2017


JIJ
bent mijn allerliefste
Lief schudkaartje gemaakt met dit schattige visje wat uit deze clear stamps serie komt van Craft Sensations.
Het design papier heb ik uit het blok Party Time gehaald.




Om netjes een rondje uit te kunnen snijden heb ik deze snijmallen van Marianne Design gebruikt, paste precies om het plastic halve bolletje heen.
En om een rand te maken heb ik deze twee snijmallen tegelijk uitgedraaid en dan hou je een mooie rand over, is dan netjes afgewerkt.

De binnenzijde op het witte cardstock heb ik bewerkt met Distress Ink om dit effect te krijgen met behulp met de Masks. Twee kleuren inkt heb ik hiervoor gebruikt: Weathered Wood en Bundled Sage.
In het bolletjes zitten mini kraaltjes voor het schudeffect, en bij het visje wat plakparels geplakt.
Het visje is ingekleurd met de Brushmarkers.
Ronde de kaart en het cirkel heb ik met een zwarte fine liner lijntjes gezet, vondt dat wel een leuk effect zo.


Groetjes,

Elly

1 opmerking: