Volgers

woensdag 19 juli 2017

Meisje achter schildersbord.

Vandaag laat ik jullie een wat eenvoudiger kaartje zien.

Het design papier wat ik gebruikt hebt is van Craft Sensations het blok van Vintage Holiday.
Het achtergrond waar het stempel afdrukje opstaat, die heb ik ooit eens gemaakt op een workshop, werken met een geli plate. En heb met de masks nog wat vlindertjes erop beiinkt.

Die stempel komt van deze clears stamps serie.
Ik heb die stempel wat ingekleurd met Shine.
En als je wilt weten wat het meisje heeft geschilderd dan moet je het kaartje even omslaan.
Hier heb ik gekozen voor een plaatje met een libelle erop, paste hier wel goed bij.
En heb ik met een zwarte fine liner een kader gemaakt zowel op de buitenrand als rondom de libelle.
En rechts onderin een klein bloemetje gemaakt en hierin in het hartje van de bloemetjes met een perlen pen bewerkt, kleur Ice White.

Hoop dat jullie het leuk vinden,
groetjes
Elly

1 opmerking: