Volgers

zaterdag 5 augustus 2017

Mandala kaart

Goedemorgen vandaag laat ik jullie een Mandala kaart zien, wat ik ook gemaakt heb voor Craft Sensations.
Wat sommige zo heerlijk vinden om zoiets in te kleuren heb ik weer niet, ik wordt hier onrustig van. Maar op de een of andere manier is het met deze kaart goed gegaan en ben er zelfs een beetje verliefd op geworden.
Nu is dat Velvet ook wel heel mooi om te zien, ik heb het ingekleurd met de Brushmarkers. Nu zijn ze voor dit niet echt geschikt dus was het voorzichtig kleuren.
Deze Mandala zijn er in verschillende sets.
Verder heb ik de 3d pearl paint van Craft Sensations gebruikt om wat fijne lijntjes en het oog in te kleuren, dit geeft een hele mooie glans.
Heb dit met een kwastje gedaan.
Ze zijn er in vele verschillende kleurtjes, ik heb de roze genomen.
De parels in de cirkel heb ik met Nuvo pearl gedaan, hele mooie zachte roze kleur, en verder heb ik een glitterpen gebruikt, en als extra de deco border van Craft Sensations.

Deze border is te knippen in elk gewenst hoeveelheid of breedte, dus wel erg fijn. Heb ze rondom overal geplakt. Hoop jullie geinspireerd te hebben, want dit is wel fijn om op een zomeravond zo onder je afdak heerlijk te gaan kleuren.

groetjes

Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten