Volgers

woensdag 16 augustus 2017

Mozaik foto lijstjes.

Hallo leuk dat jullie weer kijken op mijn blog, vandaag heb ik voor jullie de photo frames opgepimpt.
Zelf hou ik totaal niet van mozaic, denk dat het van vroeger is, mijn vader had onze hele tuin vroeger gedecoreerd met mozaic.
Maar ik heb geprobeerd er toch wat leuks van te maken en nu maar heel weinig gebruik gemaakt van de steentjes, vond dat er wel leuk uit zien.
Het design papier wat ik gebruikt heb komt van de mini pads, Romantic Vintage, Modern Basic en Vintage Nature.


Wat ik ook gedaan heb is dat ik in alle drie schudmateriaal verwerkt heb, en je zou er eerst een foto in kunnen plakken, ik heb gekozen voor leuke plaatjes en bij eentje heb ik van de steentjes een vlindertje gemaakt.

Ik heb ze wel gevoegd, maar achteraf gezien vond ik het zonder het te voegen ook erg leuk, dus je ziet je kunt er alle kanten mee uit.
De bloemetje die overal rondom zitten is een snijmal en in het midden heb ik een pareltje gemaakt met een Pearl Pen Pastel Blue.

Hier heb ik een andere Pearl Pen gebruikt de kleur Light Green.

Ik hoop dat ik jullie zo wat inspiratie heb kunnen geven, want het zijn hele leuke kadootjes om weg te geven.

groetjes,

Elly




Geen opmerkingen:

Een reactie posten