Volgers

woensdag 6 september 2017

Saus potje

Heb een saus potje opgepimpt, in kerstsfeer.



Deze materialen heb ik ervoor gebruikt, en het leuke is, lekker scheuren maar.






Van de papercraft design pad heb ik no.4 gebruikt, met die leuke pinguïns en het glimmende paarse bolletjes.
Ik had allemaal hele kleine stukjes gescheurd en dat speels erop geplakt. (met Chemage glaze) was in de tijd van servetten plakken.

Het paarse strookje is van linnen cardstock en daar heb ik ook een breder reepje van gescheurd en dat weer verkreukeld zodat je een leuk roesje krijgt.

Bovenin het potje heb ik Eis effect gedaan en helemaal onderin een klein beetje. Om het schroefgedeelte af te werken heb ik bakerstwine gepakt.

In het midden de stempel van de kerstman met daaromheen wat kerststakjes en zo heb je een leuk potje voor een waxine lichtje in te doen of wat kerst chocolade.
Die kerststakjes heb ik met een pons van Martha Stewart geponst.

Maar vindt het zo al leuk om je huis op te vrolijken.


groetjes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten