Volgers

woensdag 20 september 2017

Uitvouwbaar doosje met afneembaar deksel.

Laat jullie vandaag een doosje zien wat opengeslagen kan worden.
Het design papier komt uit deze serie, Botanical Nature, en het design boven op de deksel is van Timeless Memories een serie van vorig jaar.
Om het doosje te kunnen laten sluiten heb ik 2 brads genomen en met een draadje hou ik het bij elkaar.

Het was een projectje wat me deze keer niet goed af ging. Ik had iets te dik chipboard gebruikt en dat werkt zowieso niet lekker, maar ik had dat nog liggen.

Met een embossing folder 15x15 heb ik het design papier van de deksel bewerkt, het ziet er dan ineens veel anders uit, geeft een heel mooi effect. En heb uit het design papier 2 libellen uitgeknipt en wat opgebolt en bij de klimop geplakt.


Je kunt er weer van alles indoen in deze doosjes, in de linkse heb ik wat parellint en in de rechtse wat tule zakjes, en in het midden een post-it boekje.


groetjes 

Elly



Geen opmerkingen:

Een reactie posten