Volgers

woensdag 15 november 2017

Fijne dag.

Vandaag heb ik een kaartje in herfststijl gemaakt.
Leuk met al die vallende gekleurde blaadjes.



De volgende materialen heb ik hiervoor gebruikt.






Heb het met distress oxide gemaakt een eigen achtergrondje.
De blaadjes die erop gestempeld zitten is van een oudere  clear stamps serie.

Magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met de Brushmarkers van Winsor & Newton.


Rechtsbovenin zit een paperclip waar een label aangemaakt is van restjes papier met een 3d embellishments van Craft Sensations.
En op de bodem heb ik een aantal blaadjes uitgedraaid en ook bewerkt met het inkt om het allemaal in dezelfde kleur te houden.
En zo heb je dan toch weer een leuk kaartje. Het model van de kaart is van een workshop die ik weleens volg.

Groetjes,

Elly



Geen opmerkingen:

Een reactie posten