Volgers

woensdag 22 november 2017

Have a nice day!

Wow wat zijn er op dit moment gave clearstamps van Craft Sensations!
Handlettering!

Ik heb een verjaarskaart gemaakt, een beetje een stoere.



Have a nice day zijn de houten lettertjes van Craft Sensations, die heb ik wat bewerkt met Glitter Kiss, kleur light copper kiss, dan werd het niet zo hard van kleur.

De voorzijde van dit designpapier heb ik ook bestempeld, krijg je een glimmend effect, heb ik gedaan met Metallic gilding polish.





Dit achtergrondje zit ook bij deze stempelset, en met de stempelbuddy kun je het mooi erop zetten.




Zoals je hier ziet, heb ik op het bovenste gedeelte ook nog gestempeld, ook dit vindt je in deze stempelserie. En je heb hier ruimte om je persoonlijke tekst te schrijven.

Je ziet links en rechts inhammetjes, daar trek je aan, en dan gaan de luikjes open:



In het midden heb ik Happy Birthday gestempeld ook op dezelfde designpapier zoals hierboven, de onderlaag heb ik geembossed.




Hoop dat jullie het mooi vinden en benieuwd wat voor creaties jullie gaan maken met deze mooie clearstamps.

Groetjes 

Elly





Geen opmerkingen:

Een reactie posten