Volgers

woensdag 7 februari 2018

Verjaarskaart

Vandaag heb ik voor jullie een verjaarskaart in een tag/envelop..weet niet hoe ik dit het beste kan omschrijven.


Die 2 hartjes heb ik uit het design papier gestanst en wat eruit kwam er speels terug erop geplakt.
Het uitgesneden gedeelte heb ik op het onderste papier bewerkt met Gilding Polish, geeft een mooi blinkend effect wat je helaas op de foto niet terug kunt zien.

Het design papier komt uit het blok Vintage Textures en vond het wel leuk om de hondenkop stempel hierboven op te stempelen.



Dit is dan het kaartje wat je uit die tag/envelopje trekt.
Hier heb ik gebruikt gemaakt van de handlettering clearstampset en met een zwarte fineliner nog wat hoekjes gemaakt.







En ook dit kon je openvouwen en heb ik nog wat embossingpoeder gestrooid over het zwarte gedeelte, wat ook een stoer effect geeft.

Links is ook gestempeld met de handlettering set en hier is nog voldoende ruimte om iets te kunnen schrijven maar op achterkant natuurlijk ook.

groetjes,

Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten