Volgers

zaterdag 24 maart 2018

Hatsjoe!

Goedemorgen, hier mijn eerste tissue kaartje.
Deze had ik eerst uitgeprobeerd en daarna mijn langwerpige die jullie al eerder zagen verschijnen op mijn blog.


Want hebben jullie dat ook, dat je tweede creatie meestal mooier is als je eerste?
En deze is ook wel mooi hoor... maar net iets anders.
Hoor om me heen dat er nog mensen met griep zijn en dan is dit kaartje wel heel geschikt.

Hier heb ik een basiskaartje gebruikt waar al eens schulprandje aanzit, heb hem gemat met metalic cardstock.
Het design papier ja dat hoef ik niet echt te melden, dat is van Craft Sensations, ik heb daar nog zoveel van, als je dat op elkaar stapelt dan heb ik een goede stoel om te zitten.

Het ovaal randje dat heb ik bewerkt met glitters kiss kleur: Light Copper.


Deze afbeelding die had ik ooit eens ingekleurd met Distress Ink. Heb er daar nog zoveel van liggen, dus was ook leuk om die eens te gaan gebruiken. Nog wat kleine blaadjes uitgestanst en daar staat het afbeelding op, hier niet zo goed te zien.



Waar de label inzit dat schulprandje heb ik met een no-end border gestanst.



En deze tekst is ook al een oudje, en die komt van Boekenvoordeel.


En nu is mijn voorraadje creaties even op, maar dat wil niet zeggen dat ik niks meer doe.
Ben ondertussen met een album gestart, en nog met een scrap online projectje bezig en wat ook de nodige tijd kost. Maar wat ik wel heel leuk vind om te doen.
Dus nog even geduld en dan zien jullie het eindresultaat hier ook verschijnen.

Groetjes,

Elly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten