Volgers

donderdag 29 maart 2018

Mini album

Hier een mini album van wc rollen gemaakt.
Dit idee is van Tiets, de basis heb ik online meegemaakt op 20 maart.
Super leuk om te doen en het oppimpen dat blijft toch altijd wel een hele klus hoor.




Heb het nu gelijk als een kado voor mijn zus gemaakt, die is binnenkort jarig en heb dr al gezegd, vandaag even niet op mijn blog en fb pagina kijken...want het is een verrassing.


Dit vellum waar tekst op staat, heb dat ooit eens bij de de Action gekocht..heb er een bakers twine omheen geplakt zo werk ik gelijk het lijmrandje weg.
Want vindt het wel moeilijk dat vellum hoe dat te plakken.







Dit heb ik weer uit een hobby tijdschrift gehaald.




Deze mal is zo prachtig, ben daar wel weg van.




Wat je hier ziet is van hele gladde papier, het is eigenlijk voor om je mallen die slecht door je machine gaan hiermee te gebruiken. Tegenwoordig zijn ze in verschillende designs, geeft ook een erg mooi effect zo.




Dit Magnolia afdrukje had ik ook al gekleurd klaar liggen had het gekleurd met Distress Ink.
Ook hier heb ik een randje omheen geplakt met bakers twine.







Ze houd erg van fotograferen dus vond deze mal dan wel erg leuk om het op een bladzijde te gebruiken.





Op deze pagina heb ik iets geschreven, maar heb daar nu even een blanco velletje overheen gelegd.
Deze gesp komt ook uit een tijdschrift. Zag het en dacht dat is mooi om er iets onder te kunnen schuiven, in dit geval een kaartje met tekst.



En de zes labels die in de wc rolletjes pagina's zitten.

Hoop dat de ontvangster hem straks ook mooi vind,  het was een super leuk project om te maken en je hebt gelijk een uniek kado.

Groetjes,

Elly




Geen opmerkingen:

Een reactie posten