Volgers

donderdag 5 april 2018

Brievenhouder

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik jullie zien dat ik een brievenhouder gemaakt heb.



En heb hier de mooie mal van Marianne Design weer gebruikt, ben er echt weg van.
Het was ook een leuke maat om deze houder van te maken.
In de binnenzijde heb ik hetzelfde gedaan als de voorzijde, maar dan met een pearlpen parels gemaakt en op de voorzijde met diamant steentjes, verkrijgbaar bij de Action.

Deze brievenhouder heeft zowel een voor als achterzijde.


Grappig toch, zo heb je ineens een heel andere staan terwijl je er maar eentje heb.
Het vlindertje wat je ziet is uit het designpapier geknipt en er nog extra opgeplakt, vond dat wel speels.



Als voetjes heb ik 4 zwarte kraaltjes gebruikt en dat werkt heel goed.
En om de houder bij elkaar te houden heb ik ze door middel van een satijnlintje bij elkaar gestrikt.
Je kan hiervoor ook ringetjes gebruiken van een oude ketting bijvoorbeeld.


Wens je een fijne dag.

Groetjes,

Elly





Geen opmerkingen:

Een reactie posten