Volgers

woensdag 11 april 2018

Triangel kaart

Hallo, heb een triangel kaart gemaakt naar aanleiding van een Challenge die nu loopt bij De Egel.
Erg leuk om te doen..had wat moeite met het oppimpen ervan.



Aan deze zijde heb ik een magnolia afdrukje ingekleurd met kleurpotloden, op het design papier wat van Craft Sensations is heb ik een achtergrond stempel gestempeld en onderin foam bloemetjes.


Heb er een felicitatie kaartje van gemaakt.
Deze kaart heb ik laten sluiten met een magneetje.




En ook hier heb ik foambloemetjes erop gemaakt en het mooie plaatje is van Studio Light.
Het lijkt of het vogeltje liever in mijn foambloemetjes wilt gaan zitten..


En zo ziet het er dan uit als het opgevouwen is.
Het is zeker een patroontje wat ik nog wel vaker zal gaan gebruiken.

Groetjes,

Elly





Geen opmerkingen:

Een reactie posten