Volgers

woensdag 2 mei 2018

Best Wishes

Afgelopen weekeinde hadden ze bij mijn favoriete hobbywinkel een outlet en een demo.
Ja en dan kom je weer met veel materialen naar huis, waaronder deze Dutch Doobadoo mal, waar ik deze kaart mee gemaakt heb.


Ook het mooie design papier die je op de voorgrond ziet had ik meegebracht, die is van Marianne Design, Nostalgic Pictures. Het nummer van deze mal is 470.713.654.


De randjes zijn de No end borders van Noor Design.



Heb er rechts een snede in gedaan zodat ik er een kleine labeltje nog in kwijt kon.
Deze label is gemaakt met de label pons.



Het andere design papier is van de kleine blokjes van Craft Sensations al een oude van 2017 Vintage Feelings.


Deze stempel is van Marianne Design Romantic Vintage CS0867.
Hieronder heb ik blauwe tule gedaan, en die rand die je in het midden ziet is van Filling Dies QD009 die heb ik ook gescoord in de outlet.


Dit was een heel leuk model om te maken, en het papier doet al heel veel.

groetjes,

Elly






Geen opmerkingen:

Een reactie posten