Volgers

donderdag 7 juni 2018

Baby girl

Een kaartje naar aanleiding van een challenge van Dutch Doobadoo.


Dit is mal nr. 470.713.654.




Onder de afbeelding heb ik het design papier zelf gemaakt met Oxide inkt, de kleuren die ik gebruik zijn is: Picked Raspberry, Iced Spruce, Walnut Stain.

De masks die ik gebruikt is van Dutch Doobadoo nr. 470.715.112 die zie je hier rechts heel goed.
En van Nellie Snellen: NMMS004.



De randpons is van Vaessen Creative.
De metalen hartjes en bloemetjes heb ik ooit eens in een winkeltje gekocht waar ze van alles verkochten, viel mijn oog ineens op.
Wat met Nuvo drops parels gemaakt, de kleur is bubblegum blush.


Hier kun je ook zien dat er wat gouden spetters opzitten, dit is gedaan met een Ink Spray kleur glimmer bronze.

Vind het een heel lief kaartje geworden.



Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten