Volgers

donderdag 14 juni 2018

Fleur

Heb een ticketmal voor een meisje gemaakt, die van vogels en vlinders houdt.


Het design papier is van Joy Crafts, het is zo geweldig mooi, dat het gewoon niks extra's nodig heeft.


Om het dicht te houden heb ik gebruik gemaakt van een paperclip, en die leuk opgepimpt.
Dit roze bloemetje is gemaakt van foam van de Zeeman. Ik mocht een stukje proberen van een vriendin van me, en ik moet zeggen, ze draaien ook erg fijn uit. Met de fohn bewerken gaat niet echt, zoals de goede foam..maar andere dingen hiermee uitdraaien is wel net zo mooi.





Mini labeltje erin gemaakt. Randje bewerkt met een pearl pen en een strass steentje.


De vlinder heb ik uitgeknipt uit een ander stukje design papier en de voelsprieten van meeldraadjes gemaakt.



Ben benieuwd wat ze van dit kaartje zal vinden.

Groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl





2 opmerkingen: