Volgers

donderdag 21 juni 2018

For you

Hoi hoi.

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge van Vintage and More.
Deze keer was de uitdaging, gebruik een strik en parels.



Het design papier is van Kaisercraft..ik had nog in mijn restjes bak gesnuffeld, en daar was nog genoeg om een mooie kaart ermee te kunnen maken.

Plaatje komt uit een hobbytijdschrift.




In het lint zit ook veel glitters, ik had deze een keer gekocht rond kerst bij Intratuin, heb er nog een rose lintje bijgedaan en wat bloemetjes.



Die parels die je onderin ziet, die komen van de Zeeman, heb ze allemaal losgeknipt..ze zaten als een lint aan elkaar.
For you daar heb ik fluweel poeder opgedaan, dit is van Joy!Crafts, en ook hier zit een glittertje in.

De ovale en ronde mallen zijn van Crealies, ook die met dat schulprandje.


Groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten