Volgers

vrijdag 3 augustus 2018

Tropical

Hoi hoi,

hier weer mijn kaart van ons groepje voor de kaartenketting.
Thema was Tropical.


Ik heb gekozen voor gele en roze kleuren, die maken me wel blij voor dit thema.
Maar vanzelf is dit kaartje niet gegaan...de vorige had ik al kapot geschuurd...zag er niet uit.
En als ik deze nu zo zie hier op de foto, zeg ik ja, die kan ik wel versturen voor diegene van de kaartenketting.


Ook hier heb ik de tekst overgeschreven op pergano papier...en deze komt uit het nieuwe boekje van Deco Time met vellum qouetes.



Wat bloemetjes onder en boven gemaakt in dezelfde kleur als wat op het slippertje staat.
Deze slipper komt uit een hobby tijdschrift, heb er zelf alleen nog maar een strikje opgemaakt.

En de basis van de kaart is een Dutch Doobadoo mal nr: 470.713.142.



Wanneer dit kaartje gemaakt werd, toen was het echt wel tropisch, hittegolf in Nederland.

Groetjes,


Elly


fb pagina: CreaEl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten