Volgers

zondag 9 september 2018

If friends...

Goedemorgen.

Op deze zondagochtend een kaartje...

Deze had ik gemaakt afgelopen woensdag op de workshop.
Dus heb weinig informatie over welke materialen dat ik gebruikt heb.


Ik was eerst bang dat het design papier wat ik gekozen had te grof zou zijn voor dit kaartje.
Maar het is zo'n vrolijk geheel geworden.


En dit elfje is zo mooi en ook de kleurtjes..


Deze label is gemaakt met de label pons. Heel handig je kunt hem zo breed en zo lang maken als je zelf wilt.
Bovenin de label heb ik een takje gestempeld..vondt hem anders zo kaal en wit.. en meerdere dames volgden mijn voorbeeld.

Leuke tekst stempel erop: If Friends were like flowers I'd pick you.


Fijne zondag iedereen,

groetjes,


Elly

fb pagina: CreaEl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten