Volgers

woensdag 5 september 2018

Vriendschap is...

Hallo, we zitten weer in september en in augustus hadden we de maandopdracht van onze kaartenketting.
Deze keer was het: Vriendschap.
Dus te laten zien in je kaartje hoe jij vriendschap ziet.

Deze creatie is het geworden van mij,


Ik heb hier de mal van Dutch Doobadoo voor gebruikt: 470.713..010.
Het ruitje heb ik deze keer niet uitgesneden maar extra uit ander design papier gehaald en met een brad vast gezet, zodat het opzij geschoven kan worden.

De tekst vriendschap is van Noor!Design. 6410/0410...deze tekst was langer maar heb alleen dit woord maar gebruikt.

Wat gedoodeld met een zwarte fineliner.


Onder het ruitje staat dus..samen zijn. Dit is uitgestanst met de mal van Craft Emotions 115633/0164.

Ja Vriendschap is samen zijn...samen veel doen en ondernemen...voor elkaar zijn wanneer het nodig is.


Hier een lieve afbeelding van allemaal musjes bij elkaar, vondt dat wel toepasselijk.
Dit is van Hobbyvoordeel HV074.

Voor je luisterend oor...ook dit is zeer belangrijk in een vriendschap.

Heb hier een soort boekje van gemaakt..en de binnenkant staat vol met teksten die voor mij ertoe doen. Die tekststempels zijn ook van Noor!Design 6410/0020.


Voor je steun, dat je me lief hebt, voor de leuke tijd, dat je mij laat lachen, voor je aanwezigheid, dat je er voor me bent, en voor je diensten,

Hoop dat de ontvangster van dit kaartje hem leuk vindt. 
Eerst schrok ik want oeps het leek wel een bidprentje.
Maar het was best moeilijk om Vriendschap te uiten in een kaartje..

Zie alweer uit naar de volgende opdracht.


Groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten