Volgers

zaterdag 23 februari 2019

Good luck...

Goedemorgen.

Deze keer een zakje opgepimpt, en dit is voor de lopende challenge van De Egel.


Zoals je ziet had ik dit zakje al heel lang liggen hihi begin 2017 goed.
Dit jaar waren er weer van deze zakjes bij de mensen op de deurmat gevallen.
Ik bewaar ze heel graag, want ze zijn leuk om mee te werken.
Vaak doe ik ook een oproepje om ze niet bij het oud papier te doen, maar bij mij in de brievenbus te doen. Helaas levert dat maar 2 zakjes altijd op, maar ja beter iets dan niets toch.


Ik heb de zak dubbel gevouwen en wat dichtgeplakt.
Dit is de voorkant, heb er ook 2 tags in verwerkt.


Dit lief poesje is van Gerdas Hobbyshop GH3298.
Daarachter een mooie mal met rand van Crealies XXL72.
En dat mooie strikje heb ik op de beurs gekocht afgelopen donderdag bij Syta v Gelderen.


Hier de eerste tag.




Good luck is het alfabeth mal van Craft Emotions 115633/0427.
De sleutel zat bij een oudere stempelset van de Action.
Het fijne randje aan beide zijdes is ook van Craft Emotions 115633/0703.
En dit hartje is van de Action van juli'18 ongeveer.


De tweede tag, Believe is van Marianne Design COL1458.
En de bovenzijde heb ik gemaakt met de mal van Edging Dies ED003.


Deze afbeelding is van HobbyVoordelig HV033.
Het hartje van Joy!Crafts 6002/1172.
Design papier wat ik gebruikt heb voor deze creatie is van Craft Sensations, de grote blokken.



En hier zie je het zakje gezien vanaf de bovenkant.

Ik heb deze creatie gemaakt voor iemand die gaat emigreren, ze gaat wonen bij haar man, pas getrouwd, dus een hele stap die ze gaat zetten.

Dus vandaar good luck en de sleutel die ik erop verwerkt heb, en believe...het geluk is haar gegund, geloof erin en dan komt alles wel goed.

Op de achterzijde van de tag kan ik nog wat persoonlijke tekst opschrijven.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl



8 opmerkingen:

  1. Leuk Elly ik heb hem ook op mij challenge lijstje gezet maar nog niet aan begonnen
    Een fijne zaterdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cindy.
      Benieuwd hoe de jouwe gaat worden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Prachtig Elly, mooi uitgevoerd, leuke plaatjes, heel fijntjes ook! Wat zal ze blij zijn met zo´n verrassing.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske.
      Ja het duurt nog wel eventjes in april, maar ik had gelijk een doel en dat werkt soms net iets gemakkelijker.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Dat heb je mooi gedaan Elly, ik vind het plaatje echt supermooi en leuk gecombineerd met het DP,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk zit hier in. Erg mooi gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Oh nee hoor valt echt mee, is net zoveel werk als een mooie kaart maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen