Volgers

zondag 3 februari 2019

SOL...

Goedemorgen.

Afgelopen week gingen we online een kaartje maken met de workshop dames.
Sommige konden wel komen naar de workshop en de meesten niet, dus werd het voor de eerste keer een SOL, scrap on line.
En dit is mijn uitwerking geworden.


Design papier is van Marianne Design PK9121.
Afbeelding van Hobbyvoordelig HV055.


De bloemetjes heb ik afgeknipt van de rand van Joy!Crafts 6002/0974, die je links op mijn kaartje ziet.
De doily moest er verder uitsteken, maar ik heb hem lager gedaan zodat hij in een gewone envelop nog past. De doily is van Noor!Design 6002/1141.


Deze bloemetjes zijn ook van Joy!Crafts 6002/1082, de blaadjes ook 6002/1132.
De swirl is van Marianne Design LR0116.
Hoera is een stempel van Joy!Crafts 6410/0078.



Label is en tekst is van Marianne Design LR0154 en CS0987.



Groetjes,

Elly

fb pagina CreaEl




6 opmerkingen:

  1. Schattige kaart Elly, het papier heb ik nog nog, leuk om dat bij een vintage kaart te gebruiken, bedankt voor het idee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je welNicolette.
      Ja had het vorig jaar in een uitverkoop eens gekocht, is idd erg mooi papier, helaas is het hier wat verstopt, maar ik wist vantevoren niet wat ik ging maken en dan is de papier keuze zo moeilijk vind ik.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Mooie, vintage kaart heb je gemaakt met een leuk plaatje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je een schitterend kaartje gemaakt Elly, top!!

    BeantwoordenVerwijderen