Volgers

vrijdag 17 mei 2019

Friend, beauty, love and thanks...

Goedemorgen.

Deze tag is voor de maand mei, 12 tags of 2019 van Creatief met Kimya verpakkingen.
Challenge voor deze maand was om een labelprintje te gebruiken.
Ik heb er 2 genomen, Friend en Beauty.


De basis voor deze label heb ik de flapjes mal van Joy!Crafts gebruikt. Design papier van Craft Sensations, welke blok heb ik niet genoteerd, maar zowieso een oudere.


Hier een taartdoily achter geplakt, deze komt ook van de Action af, heb hem beinkt met distress inkt Peacook Feathere en Tea Dye.
Heb ze opgebracht met die make up borstels, die met die haren..ze werken wel heel fijn.



In de blauwe tag die van Kimya zelf is, heb ik brad met een bloem door het gaatje gedaan, en die weer dwars door de doily heen.
Ook heb ik gewerkt met Embossing enamel, kleur aged teal.
Geeft een super mooie glans en een stoere uitstraling.

Love is een mal van Marianne Design CR1355.


Aan de randen zit een border die ik in juni'18 bij de Action toen gescoord had.
Deze struisvogel is van Gerda Steiner Designs GSD647.
Vond ze heel geinig, zal ze een tijdje terug op een braderie en toen gelijk gekocht.
Ben aan het kleuren gegaan met gewone kleurpotloden van de Action en van Ali vlgs mij, die had een oudere vriendin een paar jaar geleden eens voor mij besteld.



Hier die mini label printjes.
Grasmal is ook van Marianne Design CR1355.


Je ziet het hier heel slecht, maar onderin staat het woord Thanks, deze is van Craft Emotions, was een free goodie die we toen kregen bij een demo dag in Schijf.
Heb om en om een letter blauw beinkt, en dit kun je ook mooi doen met die harige make up borstels, de kleinste. De mijne komen van de Action af.
Laatst ook die duurdere binnengehad, soms ben ik te fanatiek met iets aanschaffen, moet eerlijk zeggen als je ze naast elkaar legt, je ziet of voelt bijna geen verschil.

Had ze al aan mijn dochter beloofd om te gebruiken voor te make uppen die duurdere, maar ze vond ze niet fijn aanvoelen.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

16 opmerkingen:

  1. Tjee wat weer een schitterende tag heb je gemaakt Elly...een hele geinige struisvogel erop en die tekstjes zijn ook super gaaf...weer een zeer geslaagde creatie...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag Elly, mooie kleuren en een grappige struisvogel, die label printjes, die koop je of zie je op Pinterest?
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      De label printjes die had Tiets op Creatief met Kimya Verpakkingen geplaatst..we konden ze dan zelf uitprinten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wow...Prachtige tag Elly !!
    fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi label Elly! groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Elly,er staat weer een kaart waar je U tegen zegt, zo ontzettend mooi, en grappig vanwege de struisvogel.
    Doe je nog een mailtje.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske!
      Heb je mail gezien en beantwoord.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. wat een leuke tag heb je gemaakt. vind de kleuren combo ook er mooi


    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen