Volgers

maandag 22 juli 2019

Omgevouwen kaart..

Goedemorgen op deze rose maandag.

Hihi, ik heb geen rose kaart, maar ben wel met mn beste vriendin en haar collega's naar Tilburg vandaag. Ben benieuwd ben er nog niet eerder geweest, maar de sfeer alleen al moet al super zijn. We gaan het evaren.

Deze kaart heb ik 2 weken geleden gemaakt op een workshop, een omgevouwen kaart met labels.
As woensdag is alweer de laatste workshop in haar winkel, dan stopt ze ermee.
Niet met workshop geven maar met haar winkel.
Zelf gaan we ergens in oktober weer verder, eerst de verhuizing van haar moet helemaal achter de rug zijn.

Het is in een andere woonplaats, maar zeker niet verder voor ons, eerder dichterbij.

Nou hier is dan mijn kaartje, want ik ben nu wel heel veel aan het typen ineens.


Design papier is van Craft O"Clock CC-ZPM-AR-18.


Hier weer die mini bloemetjes gebruikt van Marianne Design (hortensia)
Om het blauw terug te laten komen heb ik een blauwe pearl pen gebruikt.





Ook hier langs de randen met een pearl pen te werk gegaan.



Deze sluit met een magneet.


Labels voorzien met een stukje touw, en tja dan sluit het magneetje niet meer.
Als ik weer zo'n kaartje zou gaan maken, dan zou ik het flapje en waar de tags in zitten ook een beetje ophogen.
Dan sluit het wel met het magneet.





Het was zeer leuk deze te maken...velen waren wel aan het zuchten, maar het is iedereen gelukt, sommige hadden hetzelfde papier en dan is het toch weer totaal anders.
Zoals ik natuurlijk...ik heb mijn randjes afgerond met een pons en geen randpons langs de flappen aangebracht.

Groetjes,

Elly

fb pagina:  




18 opmerkingen:

  1. Supergave kaart....zoveel extra's....echt een cadeautje.
    Veel plezier op deze roze maandag....Arie van mij was jaren geleden op roze maandag jarig en toen heb ik alles roze versierd hahaha....We hebben er zo'n lol om gehad....al die roze slingers en roze balonnen.....Je had de reacties moeten horen...hilarisch...hihihi.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Plony,
      Hahaha superleuk vezonnen van je. Maar ja roze is ook niet lelijk he :
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Dat is een mooie kaart Elly, prachtig gemaakt met mooie details erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Elly, leuk model met die extra labels. Veel plezier vandaag in Tilburg
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kunstwerk! Het papier is ook zo mooi om zo'n project te maken.
    Veel plezier vandaag.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi gemaakt Elly. En van dat magneetje..al doende leert men toch? Prachtig papier en die afgeronde hoeken geven er iets chique's aan vind ik.
    Ben benieuwd wat je van roze maandag vond, ik ben er nog nooit geweest :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda, ja eigenlijk wist ik het, maar wilde die touwtjes er niet afhalen ;)
      Het was leuk om mee te maken en prachtig weer.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat een superleuke kaart. Prachtig !!
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Elly. Hoe was het op de kermis?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Super om mee te maken, en prachtig weer.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Heel mooi kaart Elly. En heerlijk als je dichtbij kunt workshoppen, kun je veel inspriratie op doen en is gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ciela,
      ja we zitten altijd met dezelfde groepje, dus is zeker leuk elkaar iedere keer weer te zien ook.
      Groetjes Elly

      Verwijderen