Volgers

vrijdag 27 september 2019

Baby-girl...

Goedemorgen,

Deze creatie is voor Be Challenged, dacht eerst na al mn vakanties..
ik krijg deze waarschijnlijk niet af.
Maar yes, toen ik met deze creatie begon kon ik niet stoppen, ik heb hem gemaakt voor een juf op school, ze is pas over een paar maandjes uitgerekend, maar ze vertelde al wat het werd, een meisje.
Dus toen ik deze opdracht zag, had ik gelijk een doel. En het is een super leuk patroon.


Design papier wat ik hier gebruikt heb is van Joy!Crafts 6011/0611 Wedding roses en van Maja Design SOF-621 Sofiero.





Doily is van Noor!Design 6002/1141 en zit sisal achter.


Afbeelding van Gerda's Hobbyshop GH3129.
Achter de afbeelding een mal van Crealies XXL41.
En de bekende minibloemetjes van Joy!Crafts 6002/0268, hier heb er wel veel op gebruikt om het een lief effect te geven.


Love is van Marianne Design COL1458.




Op de doosjes een No ending border van Noor!Desgin 6002/0479.
En hier het doosje waar de sokjes inzitten laten sluiten met een strikje.



Deze hartjes zijn van Marianne Design LR0573.
Strikje is van de Action.



Deze borderrand is van Joy!Crafts 6002/1285.


Label van Dutch Doobadoo 470.713.173.


Tekst stempel en het eendje, hartje en schoentjes zijn van Marianne Design CS0922.



Deze ballon hartje is ook van Marianne Design PP1401.


En hier het sokje in het doosje, ging echt zomaar net, moest wel het boordje van de sokje recht vouwen anders was het echt veel te dik.
Deze sokjes komen ook van de Action, zaten per 3 verpakt, maar ik vond 2 paar wel voldoende om hierbij te doen.



Ik ben zeer tevreden over deze creatie, de sokjes passen er ook heel goed bij qua kleur.
Nu duurt het nog wel even voordat ik dit kan geven, maar het kan maar klaar zijn toch.
Echt een kado en kaart tesamen.

En deze challenge liep echt tot vandaag, en je mag het officieel nog niet op andere groepen laten zien, dus ik zeg mijn timing is perfect deze keer.

Ps, de film waar ik afgelopen woensdag was geweest was een mooie film, ik had de serie nog nooit gezien op tv, maar ik denk dat dat een hele mooie serie had geweest.
En yes gisteren mijn nieuwe wasmachine geleverd, jeetje om zonder te zitten, balen hoor. Maar gelukkig kan ik zelf weer aan de slag wanneer ik kan en het mij uitkomt.
We kunnen gewoon niet zonder dat ding.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


14 opmerkingen:

  1. Wow.... wat een mooie creatie Elly.
    Mooie kleuren en heel veel details ik ontdek iedere keer weer iets anders.
    Fijne dag en weekend

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita. Ja ik ben hier ook helemaal weg van.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. wat een leuke creatie vooral met die kleine cadeau doosjes aan de binnenkant.prima voor kleine sokjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig lieve creatie, de kleuren en plaatje zijn zo geweldig mooi.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie creatie gemaakt, dat I echt leuk met de sokjes er in.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar een mooie creatie Elly. En leuk dat je er gelijk al een bestemming voor heb.
    Fijn dat je weer een wasmachine hebt. Vooral met een gezin kan je niet zonder.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo wat super schattig ,mooi gemaakt !
    En die sokjes zijn ook zo cute !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie Elly! zo leuk met de sokjes.
    Het is een heel leuk model en je kan die gebruiken voor elke gelegenheid.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo Elly wat is de jouwe mooi geworden, moeilijk om zo lang te moeten wachten om te geven haha. Mag je van Be Challenged de creatie niet eerder laten zien? Moet ik toch nog eens de regels lezen dan....
    Snel naar je nieuwe post van vandaag....doeidoei xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Nee dat willen ze liever niet ivm de patronen en de lopende challenge.
      Groetjes Elly

      Verwijderen