Volgers

vrijdag 20 september 2019

Card in a box....

Goedemorgen bloggers,

Het is me gelukt om voor de challenge van De Egel ook nog mee te doen..op een zaterdag was hier niemand thuis, dus smorgens lekker aan de freubel geweest, en s'middags heerlijk de tuin in.

Deze keer was het een Card in a box,
dit is de mijne geworden.


Ik heb er een mannenkaart van gemaakt, iemand die van zeilen houdt en zoals je ziet 60 wordt.
Zo had ik even een doel om wat te maken ook.
Alleen qua mallen en afbeeldingen is het toch moeilijk iets in deze trend te vinden, 
want dat had ik niet.
De cijfers zijn van Dutch Doobadoo 470.455.003.


Ik heb design papier van Craft Sensations gebruikt uit het boek World Travels.
Deze afbeelding komt uit een hobbytijdschrift.
Tekst komt uit een uitdrukboek van Decotime, luxe paperblok.




Ook dit kadootje komt uit dat uitdrukboek.
Tandwiel is van Dutch Doobadoo 479.002.001, helaas had ik geen stuur.


En deze koffiebeker komt daar ook uit.
Stuk touw erbij geplakt, op de boot had ik het touw voor het aanmeren ook weleens moeten oprollen, dus daar dacht ik ineens aan toen ik deze creatie aan het maken was.



Aan de onderzijde heb ik washitape geplakt en net daarboven ook een stukje touw.
Voor een wat robuuster effect.



Label is van Nellie's multi frames MFD076, tekst is van Joy!Crafts 6410/0410.


Deze challenge liep tot gister, dus heb mijn creatie gister daar al op de groep gezet.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


15 opmerkingen:

  1. Dat ziet er top uit zeg...geweldigggg. Mooi alles gecombineerd en heel knap in het thema gebleven....Supers.
    Grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ziet er weer prachtig uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke box met deze kleurtjes.
    Fijn weekend.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig idee Elly en zag net pas je filmpje, hij kan echt dicht. Mooie gemaakt, ik was niet zo in voor een doosje maar nu ik de jouwe zie, is die prachtig een tof idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ciela.
      Ja kan gewoon plat gevouwen worden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Hij is superleuk geworden met die grote cijfers Elly. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, maritieme card in a box, ik vind de kleuren ook erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooie persoonlijk box heb je gemaakt Elly.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen