Volgers

maandag 14 oktober 2019

Get well soon....

Goedemorgen,
eerst een welkom voor de nieuwe volgers. Super leuk dat jullie mijn blog volgen.

Get wel soon een herfstkaartje voor de challenge die loopt bij 2 sisters on the blog.
Thema is Herfst dus.


Basis is een mal van Marianne Design PS8014.


Dit lief vosje is een afbeelding van Gerda's hobbyshop GH329.


Get wel soon, dit stempeltje is van Joy!Crafts 6004/0001.


Deze tak is ook van Marianne Design LR0256.


Is bijna niet te zien, maar heb er ook een eikeltje op zitten van Craft Emotions 115633/0113.
En sisal onder het afbeelding geplakt.


Groetjes,

Elly

fb pagina:


13 opmerkingen:

  1. Hoi Elly, wat een mooie herfstkaart, mét oranje...prachtig.
    Ik zie dat jij ook een nieuwe volgster hebt met vlinders op de profielfoto...die is bij mij ook’ nieuw, helaas kan ik niet op haar profiel komen en heb er ook geen reactie van...weet jij wie dit is? Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Nee weet dat ook niet en is idd gewoon een kijker denk.
      Zo heb ik er meerdere hier.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Oké, jammer dat ze geen reactie plaatsen want dan kun je een kijkje terug nemen...groetjes xx

      Verwijderen
  2. Leuk om de kaart op een blad te maken en mooi in deze herfstkleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Heel sfeervol kaartje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie herfstkaart met een superleuk plaatje
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig herfstblad heb je als basis gebruikt!
    Ik vind hem geweldig! Dank je wel voor je bijdrage.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Elly, zo lief met het vosje er op.
    Leuk dat je weer weer meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen