Volgers

zondag 20 oktober 2019

Vintage kaart 3...

Goedemiddag,

het is me nog gelukt de 3de kaart van de vintage workshop af te maken.
Vammorgen eerst naar Ikea geweest, manlief zocht iets en ik zei toen dat ik naar ophangborden wilde kijken...en heb er 2 gekocht, wat haakjes, en bakjes meegebracht.
Hij vanmiddag alles opgehangen en eentje verzaagd (schuine wand op zolder) en nu heb ik een mooi systeem daar.
Wil nog een paar klemmetjes bijhebben en een houdertje.

Zal hier even foto's van laten zien:


Voorheen had ik 2 draadhekjes, van de Action, maar die hingen nooit goed..en mijn man had het al zo druk dus nooit gevraagd of hij het beter wilden ophangen. Gelukkig want nu heb ik dit:


Zoals je ziet ziet in onder een schuine kant bij het dakkapel.


En hier alles weer opgehangen..zal nog wel een keer veranderen hihihi.
Maar na dit was ik dus verder gegaan met mijn kaart die nog niet af was.
En hier het resultaat van de workshop van Joyce Martens.


Dit was een Dutch Doobadoo mal.









Het was ook wel mooi papier en we kregen ook veel ervan. Dus ik kan nu nog een mooi kaartje maken met hetgene wat ik over heb.

Groetjes,

Elly

fb pagina:




7 opmerkingen:

  1. Jij kan weer heerlijk geordend je spulletjes kwijt!
    En je 3e kaartje is ook heel mooi geworden hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie verbetering van je ophang systeem!
    Ziet er keurig uit:)
    Je vintage kaart is super geworden!
    Veel leuke details.
    Je andere projectjes zijn ook erg mooi. Dat was de workshop wel waard:)Toppie!
    Fijne Zondag avond, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooo mooi freubelhoekje heb jij zo Elly, wat fijn als je zo’n mannetje hebt die alles kan,verwen hem vanavond maar extra :-)
    Prachtige creaties heb je gemaakt met zeker erg mooi papier, ben benieuwd wat je er nog gaat maken maar dat zullen we vast zien. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Dat bord ziet er netjes uit.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er erg mooi uit.
    Ook deze kaartvande workshop is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen