Volgers

vrijdag 6 december 2019

Kinderkaart...

Goedemorgen,

Deze kaart heb ik gemaakt omdat ik gastdesigner ben voor Mijn Hobbyhonk

Daar had ik toen met mijn CAS kaartje gewonnen, en wordt je gevraagd of je gast designer wilt zijn, nou ik vind dat zeer leuk dus zeg ik geen nee tegen.
En mijn kaart is voor de reminder, en de challenge#16 is maak een kinderkaart.


Ik heb voor de basis een mal van Dutch Doobadoo gekozen nr 470.713.319. 
De vlaggetjes mal.
En hoera is van Joy!Crafts 6002/1049.
Deze vast gezet met bakerstwine en ook aan de vlag zelf en langer gelaten zodat je de gehele kaart dan ook kan ophangen.



Ook kreeg ik een prijsje toegestuurd en dat was deze mooie doily mal, merk weet ik niet, want het nummer op de verpakking kwam niet overeen.
Maar ik vind hem prachtig.

Onder de doily heb ik gele sisal geplakt. Die had ik nog liggen, jaren geleden eens met pasen bij de Action gekocht.



De ballontjes zijn van de Action van begin jan'19. Heb hier wat glitters opgedaan met een glitterpen.
En beide zijkanten een randje geplakt, deze is van Joy!Crafts 6002/1177.


Hier zie je de kaart liggend.
Het beertje heb ik uit een vel geknipt, maar waar ik die uit heb, weet ik niet.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

17 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je schitterende GD-bijdrage Elly! Vind je vlaggetjeskaart helemaal geweldig!
    De doilymal is van Tattered Lace (ACD080) 😁...
    Goed weekend alvast.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Angela.
      Oh top ga ik hem gelijk noteren.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt met veel leuke details Elly.
    Fijne weekend.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kinderkaart, leuk met de vlaggetjeslijn en het lieve plaatje
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk vrolijk kinderkaartje Elly ,jippie dit is een feestje x
    Fijn weekend Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vrolijke kaart Elly. Altijd leuk om gd te mogen zij he? Mijn kaart van vandaag is dat ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Zal eens een rondje doen. Ja super om te doen vind ik dat.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. liefff kaartje. altijd leuk voor kinderen.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een supervrolijke mooie kinderkaart heb je gemaakt als GD, mag je trots op zijn. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen