Volgers

maandag 13 januari 2020

Twist and pop-up kaart...

Goedemorgen iedereen,

vandaag een kaartje wat ik gemaakt heb voor onze schoonzoon, die was afgelopen vrijdag jarig.


Design papier is van Marja Desgn.
Hooray van de Action.
En heb hier voor de eerste keer fotos gebruikt die ik uit mijn Selphy heb geprint.
Echt super leuk vind ik het en ook best wel mooie kwaliteit voor je scrap creaties.


Het sluit met een magneetje..heb hier een riem stans gebruikt..
vergeten te noteren van wie deze stans is.


En ja het is een twist and pop-up kaart.
Ik was met mijn album bezig en daar kwam dit model ook in voor, en toen dacht ik dat is een leuk model om te maken voor onze schoonzoon.
Waar ik dit vandaan heb is van De Freubelgarage op you tube met hun album Use your Wings, en dan de 4de tutorial, dan kom je deze pagina tegen.



Tekststempel is van Marianne Design CS0965.


Onze hond aan het meekijken met de jarige job. Deze foto stuurde onze dochter ons toen toe, wij waren die avond uit eten bij hun in de straat. En hadden we Gizmo meegenomen zodat hij niet alleen thuis was, en hun vinden dat ook altijd wel leuk.


Maand stempel is van Crea Motion. De cijfer 10 komt van de Hema volgens mij.
Dit is zijn verjaars datum.


En deze foto vond ik ook wel erg leuk..ook ooit eens toegestuurd gekregen, wat werkt het handig als je zoveel op je mobiel hebt staan. En nu zeker met mijn Selphy.

Wens jullie een fijne maandag toe,

groetjes,

Elly

fb pagina;


24 opmerkingen:

  1. Een geweldig leuke en persoonlijke kaart Elly. Nog gefeliciteerd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie creatie,daar is hij zeker heel blij mee geweest.
    Zo persoonlijk met de prachtige foto’s. Ik had even Gegoogled en dat is me toch een handig ding Elly! Werkt hij een beetje simpel? Lieve groetjes Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja hij vond hem erg leuk! En hij werkt ook simpel, dus ik zou zeggen gewoon proberen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Schitterend geheel is het geworden, veel leuke details een top kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creatie heb je ervan gemaakt super leuk zo met de foto's ,is hij vast blij mee !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave mannenkaart, leuk model en super met de foto's erbij
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart heb je gemaakt! Een mooie herinnering zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt super leuk geworden. Hij staat nog steeds op mijn to-do lijstje. Maar moet nog even een potje met tijd vinden en wat minder last hebben van mijn arm. Maar fff de week lekker een paar dagen niks.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby. En beterschap met je arm. Dan is rust even wat beter.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Dit model maakte ik ook vaker..... pas maar op, het is verslavend.
    Wat leuk om er persoonlijke foto's in te verwerken, dat maakt het kaarten maken nóg leuker, je kan de kaarten zo mooi persoonlijk maken.
    Ik vind de kraft basis ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja ik hou ook erg van kraft.
      En hihi mijn volgende model is ook al weer klaar.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wat een mooie kaart. Blijft een leuk model om te maken.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda. Ja hij is idd super. Wij zien hem regelmatig voorbijkomen maar diegene die hem ontvangen hebben zoiets nog nooit gezien dat is wel leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Wat een gave kaart Elly, zowel van binnen als van buiten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is leuk zeg. Een klein mini album.
    Mooi Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette, ja hij viel goed in de smaak.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Prachtige twist popup kaartje Elly
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen