Volgers

vrijdag 17 januari 2020

Winter...

Goedemorgen bloggers,

Een creatie gemaakt uitgedaagd door Debby een DT lid waar ik veel contact mee heb.
Het leek haar leuk om elkaar een opdracht te geven elke maand.
De hare voor mij was, gebruik 2 ingekleurde afbeeldingen op je creatie.
Eerst zei ze 3 maar kwam me toen wat tegemoet, maar heb er toch 3 gebruikt.

Ik zei dat ik eigenlijk te weinig kleurde en dan krijg je dit hihihi.
En ze was aan het opruimen geweest en deed ze afdrukjes weg die nu inmiddels bij mij zijn, en ik gelijk deze gebruikt heb voor mijn creatie.


En hoe ga je nu 3 gekleurde afbeeldingen op een kaart of iets verwerken dat was ook nog een dingetje, dus heb ik er een mini albumpje van gemaakt.
Design papier is van de Action CS en de basis mal ook van de Action van Decotime.
Onderin sneeuw opgezet met glitterpasta.


Winter is van Joy!Crafts 6002/0550.
De kleine sneeuwvlokjes Crafts Emotions 115633/0703.


De magnolia's heb ik ingekleurd met distress inkt.
En op sommige plekken aangezet met een glitterpen.




Deze achtergrond zijn gemaakt met distress inkt de kleuren Iced Spruce en Victiorian Velvet.
De tekst Have fun is een mask van Dutch Doobadoo 470.455.004 en met de kleur Walnut Stain gedaan.


Sneeuw gescheurd met wit cardstock.




It's cold op dezelfde wijze gemaakt. Vind sommige letters van deze mask niet zo heel duidelijk.




Mutsje en handschoen is van Precious Marieke PM10109.

En ook loopt er nu wekelijks een challenge bij HobbyVision en deze week is het sneeuw.
Dus daar doet deze creatie dan ook gelijk mooi aan.

En mijn opdracht voor Debby was, maak iets wat echt Elly is :) en het is haar gelukt, ze heeft zeker wat moois gemaakt. Maar ze maakt altijd hele mooie creaties ook.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

20 opmerkingen:

  1. Onze januari opdracht voor elkaar is goed gelukt. Mijn afdrukjes zijn op de goede plaats terecht gekomen en je hebt ze top ingekleurd.

    Vind het super leuk dat we zo'n goed contact hebben zowel in het design team als privé.

    Nu op naar de februari challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby! Ja foto's zijn bij elkaar gezocht..nu nog een proef maken en dan een keertje ermee aan de slag.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Hij is top Elly, heel mooi gedaan, fijne dag/ weekend.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een pracht van een kaart, met die leuke magnoliaatjes...jaren terug maakten we niets anders,
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank jullie wel Annemarie en Merit. Ja ze blijven tijdloos die Magnolia's.
      Ik blijf ze zo schattig vinden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Mooie creatie heb je gemaakt met de Magnolia's
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enige Kerstkaart!
    Mooi hoe je de leuke afdrukjes hebt verwerkt.
    Missie geslaagd :)
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat je de stempeltjes prachtig gekleurd hebt!!
    Hier en daar die glitterpen accentjes, dat maakt het heel lief.
    Leuk om er een mini album van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Elly.
    Dit is een super leuke kaart geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat jullie elkaar uitgedaagd hebben, jouw “opdracht” is zeer geslaagd Elly, het is schitterend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve mooie kaart!
    In welk "team" zitten jij en Debby Kusters dan? ( als ik vragen mag)

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga.
      Bij Kaartjes Inspiratie Challenges
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. dankjewel. ergenbs dacht ik het al:) :)

      Verwijderen