Volgers

vrijdag 28 februari 2020

Mini boekje...

Hallo lieve bloggers,

hier een mini boekje gemaakt met het mooie design papier van Piatek Soulmate.
Mijn 2de creatie voor het design team.
Dit design papier is echt super mooi!





De uil en de overige afbeeldingen komen ook van dit design papier. Zijn tags.
Hier lijkt het alsof de uil de vlinder wil oppakken, de vlinder heb ik uitgeknipt uit het design papier.



De bloemen zijn van Craft Emotions 115633/0510.
De mal heeft heel veel verschillende bloemen dus je kunt mixen zoals je zelf wilt.

Achter de bloemen zie je nog een randje deze hexagon is van Craft Emotions 115633/0517.
En wat meeldraadjes tussen de bloemetjes door.


De binnenzijde.




Ik heb tabs gemaakt met een pijltje deze is ook van Craft Emotions 115633/0523,
 journal signs & more.



2 leuke flapjes, deze had ik laatst in mijn album ook gemaakt, dus voor deze mini boekje ook wel grappig vond ik en dan weer met die pijltjes om de labels eruit te kunnen trekken.



Ik heb hier een achtergrond zelf gemaakt met Distress inkt Black Soot.
Een mal tandwiel uitgedraaid van Craft Emotions 115633/0242 deze op het kraft gelegd.






Ook deze riem is heel gaaf ook weer van Craft Emotions en de gesp bewerkt met Cadence Hybrid Metallic Antraciet.

 De twee labels.


Laatste bladzijde.



Deze hoekjes zijn ook zo gaaf. Dit zit ook bij die gesp. En die ook bewerkt met Cadence.
Geeft een stoere look.

 

Deze hoekjes en pijltjes is van de set journal signs, ook hier zit heel veel bij.
En deze ook bewerkt met de Cadence.





Hoop dat jullie het een leuk boekje vinden.
Best een stoere uitstraling, en was leuk te maken.

Groetjes,

DT Elly Hobbyshop Veldmaat

Blog:

Mijn fb pagina:

25 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Elly hij is super mooi alle details het papier alles past perfect bij elkaar.
    Fijn weekend groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, deze is ook erg mooi geworden en wat een boel leuke details,knap werk hoor Elly. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het echt is hij nog mooier. Top creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Elly, leuk om met die tandwielen een eigen achtergrond te stempelen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend boekje wat je hebt gemaakt! De gesp ziet er weer zo gaaf uit! En het papier is ook zo mooi!
    Hier mag je heel trots op zijn.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig boekje heb je gemaakt met heel mooi papier, ik heb die set met bloemen stansen ook, leuke set,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk boekje heb je gemaakt Elly !

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een PRACHTIG album gemaakt Elly...zo een mooi designpapier gebruikt en daarmee heel creatief de pagina's gevuld met prachtige details...Echt een schitterende creatie waar je veel werk van gemaakt hebt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly,

    Wauw wat een prachtig boekje en de uil doet me denken aan Harry Potter hihi.

    Fijn weekend
    Ik ben morgen aan de klieder in Bergen met een aantal freubel dinnen hihi.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cindy.
      Oh das dichtbij..wist niet dat er iets te doen was.
      Zou ik er eens heen moeten hihi. Dus wie weet.
      Fijne dag groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Wauw!!
    Ik moet steeds weet terug naar de foto's, wat heb jij veel details op elke pagina verwerkt, ik blijf er naar kijken.
    Het is zeker stoer, met al die hoekjes, tags, pijlen en het stoere papier.
    Heel erg mooi gemaakt Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind deze echt super! Sowieso mijn ding!
    Heel erg gaaf geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen