Volgers

zondag 26 april 2020

Hoera...

Hallo beste bloggers,


een kaartje voor bij Vintage and More, dat is wel even geleden dat ik daaraan meegedaan had.
Het was nu alles mag.



Design papier uit mijn restjesbak.



Tekstballonnetjes zijn van Joy!Crafts 6002/1211.


Het lange takje is van de Action, takje met die rondjes eraan zijn van Joy!Crafts 6002/1246.


Bloemetjes ook van Joy!Crafts 6002/1180. En die 2 andere bloemetjes zijn van stof.
Heb deze ergens tussenuit geknipt.



Afbeelding is van Hobbyvoordeling HV186 en gemat op een randje van de Action al een hele oude.

Wens jullie nog een fijne dag toe,

groetjes

Elly

fb pagina:


16 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Elly. Die ballonnetjes zijn erg leuk en alles op die mooie mal verwerkt...het vintage straalt er vanaf. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, ook je stoffenbloempjes mooi vintage.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vintage, ook vind dat altijd erg mooi, maar maak het zelf bijna nooit.
    Deze kleuren zijn prachtig bij elkaar, dat maakt het meteen al héél vintage!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie vintagekaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het toch lastig als je alles leuk en mooi vind om te doen... Ik ben erg druk met de Distess maar als ik dit dan weer zie dan beginnen mijn handen ook weer te jeuken! Hij is prachtig!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Elly
    Prachtig kaartje in vintagestijl goed gelukt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vintage kaart met dit prachtige plaatje, de stoffen bloemetjes zijn er heel leuk bij
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vintage kaarten zijn niet zo mijn ding, maar ik vind ze wel altijd prachtig om te zien.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen