Volgers

donderdag 21 mei 2020

Mannenkaart...

Goedemorgen,

een mannenkaart voor de nieuwe blog groep Girls Creative Crafts, challenge daar is een mannenkaart en voor De Egel iets met wielen, en het is hun 100ste challenge, ook wel gaaf.


Basis is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.749.
Design papier en alle afbeeldingen komen uit een uitdrukboekje van DecoTime (Action).


Onder de auto bruine sisal geplakt.


De randen zijn bewerkt met zwarte gesso.
Toen ik bezig was dacht ik oei dat was geen goed idee, was iets te vloeibaar uitkijken ook want ik zat ook zelf helemaal onder.
Toen het bijna droog was met een stukje keukenrol uitgewreven..
en vond dat rommelige effect wel leuk.
Voor mannen moet het niet te netjes zijn, dus toen geen spijt meer dat ik gesso gebruikt had.

Ruitjes mask is van Sandra's Hobbyshop nr.130, en met distress inkt gedaan Pumice Stone.


Tandwielen mask is van de Action.


Tandwielborder is van Joy!Crafts 6002/0288.
Deze ook met keukenrol en zwarte gesso besmeerd.


Diegene die ik in gedachten had, die houdt wel van een potje kaarten.
Dus dit kaartje heeft een bestemming.


Onder is een pons van Vaessen en die touwen een mal Craft Emotions 115633/0701

En vandaag mn 2de post, want ik ben per ongeluk te snel geweest om hem al bij eentje online te zetten. Dan nu maar ook bij de andere.

Nog een fijne avond,

groetjes,

Elly

fb pagina:

28 opmerkingen:

  1. Wat een stoere toffe mannenkaart Elly !!
    Fijne avondgroet van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is supergaaf geworden Elly. Leuk om te lezen hoe hij tot stand is gekomen en je hebt hem echt mooi opgebouwd met oog voor detail.
    Dank je wel voor je deelname aan de 100-ste challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Elly. Ik vind het plaatje van de oldtimer heel mooi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere kaart Elly. Toch heel gaaf met de Gessi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere mannenkaart Elly, echt leuk met de zwarte Gesso. Bij sommige stansen zet ik wel de nummers erbij, dat vind ik zelf ook handig,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave stoere kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg gaaf geworden.
    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige stoere mannenkaart Elly, een mooi model ook.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Elly. Zo krijg ik gelijk inspiratie, want ik heb nog een mannenkaart nodig!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een mooi mannenkaartje! Wat een leuk model en wat heb je dat mooi gedaan met die zwarte gesso! Heel leuk dat je meedoet met Girlz Creative Crafts. Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel Claudia.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ook weer stoer en gaaf voor een mannenkaart. Hoeft niet zo netjes. dat maakt het juist stoer.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga. Maar hihi je had al op deze kaart gereageerd hier ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Wat een prachtige kaart voor onze mannenkaart challenge. Tof gemaakt, leuk dat je uitschrijft hoe je de kaart maakte.
    Dankjewel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen