Volgers

woensdag 1 juli 2020

Kadokaartje...

Goedemorgen,

mijn blogpost had er al moeten staan, maar ik zag hem nergens verschijnen en zag hem ook nergens ingepland staan.
Weet toch zeker dat ik hem ingepland had...

Het was een kaartje wat ik gemaakt had voor mijn jongste dochter,
had afgelopen zaterdag voor de 1ste keer weer een feestje.
En vroeg om een kadokaartje, die persoon houd van poezen en van vissen (aan de waterkant)

Ik had deze creatie gemaakt:


Basis van Studio Light SL275.
Design papier van Joy!Crafts.


Poesje is ook van Joy! Crafs, waren er twee maar had ze losgeknipt van elkaar.




Dit is design papier van DecoTime.



En dan hier een dobber erbij, deze is van Amy Design.

Groetjes,

Elly

fb pagina:




21 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!
    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm ik weet het niet Elly, ik meende dat hij al online was geweest. Dat je schreef dat de veren niet zelf gestempeld waren. Maar misschien ben ik helemaal abuis whaaha mijn verstand kwijt door de hitte van afgelopen week.
    Hij is super leuk geworden ook het poesje aan de voorkant.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Huh, zie je wel!! Maar ik zie hem nergens meer! Zelfs niet op mijn fb pagina...snap er helemaal niks van.
      Ik ging al zo hard aan mezelf twijfelen.
      Dank je wel Anita.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Elly je was echt niet abuis!
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  3. Super leuk en wat een geweldig papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kadokaartje, Elly!
    Leuk met die poezen en dat visgereedschap, okk het kaartje is leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk deze cadeauenvelop met een heel gaaf tagje erin
    Ik heb deze nog niet gezien hoor...maar zie ook niet echt alles...momenteel beetje drukjes aan deze kant...maar daarover later meer...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Oh ben echt reuze benieuwd waar je mee bezig bent.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Volgens mij heb ik dit bericht al gelezen.... maar twijfel nu.
    Afgelopen weekend denk ik ergens, dat ik het gezien heb.
    Gek hoor, volgens mij heeft het al op je blog gedaan.
    Het is zo'n leuke creatie. Leuke opdracht van je dochter, ik maak ook graag opdrachten, kaartjes, kadootjes, zo leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jawel hoor, deze heeft er zeker weten op gestaan maar geen straf om hem nog een keer te zien, het is een mooierd Elly.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Zie je wel!! Nou dat is toch heel erg raar dan..
      En ook niet leuk, nu was dit een klein berichtje, maar soms zit er veel werk in en dan is het niet meer terug te zoeken van wat ik allemaal erin gebruikt hebt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. wat een mooie cadeau kaart met poes en dobber en leuk dat papier met pootjes en visjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf kadokaartje, leuk met label erin.
    geniet nog van je vakantie!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt een leuk cadeau kaartje!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen