Volgers

zondag 12 juli 2020

Veel liefs...

Hoi hoi,

Yes eindelijk mijn zomers kaartje af kunnen maken, die lag te wachten op mijn bureau en had hem opzij geschoven.


Ik heb er een schudkaartje van gemaakt.
Basis is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.174.
Design papier van Pion Design Seaside Stories, lag nog in mijn restjesbak.


Magnolia heb ik heel lang geleden eens ingekleurd met mijn brushmarkers.
Dit kaartje doet mee bij Knutsel & Kadootjes en thema daar is dus Zomer.
Ronde met schulprand is van Craft Emotions 115633/0941.


Schudmateriaal wat kraaltjes en sterpailetjes.


Het kleine zeepaardje en deze schelpen komen uit het stencil van Dutch Doobadoo 472.948.025.
Tekst is van Marianne Design EC0147.


Grote zeepaardje is van Cut-ties 20068, de bubbels van Crealies.


De shaker daar had dubbelzijdige tape ingezeten, wat bij de Action vandaan komt.
Dus handig te hergebruiken zie je wel. 
Rondom met Nuvo drops parels gezet.

En dit kaartje wilde ik mee laten doen bij Carlin's kaartenparadijs daar is de challenge alles mag.
En bij Knutsel & Kadootjes daar is de thema Zomer.

Groetjes,

Elly

fb pagina: 

30 opmerkingen:

  1. Hallo Elly,
    Prachtige kaart!
    Mooi met dat design papier.
    Om je shaker moest ik lachen, ik bewaar die verpakking ook altijd. Heb het alleen nog nooit gebruikt, wordt tijd:)
    Je afbeelding is mooi ingekleurd.
    Kortom,heel leuk gedaan!
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Crealientje. Ja heb dit al vaker zo gedaan..haha alles valt te gebruiken bijna zie je wel.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Heel mooi dit zomerse kaartje Elly...en Tildaatje prachtig ingekleurd..leuk met dat schudgedeelte erin, verder ook mooie bijpassende zeediertjes erop gemaakt
    groetjes en een fijne zondag!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Elly! Slim dat shaker gedeelte,ik heb de verpakking ook bewaard maar niks mee gedaan. Hihi wij freubelaarsters bewaren veel he?! Mooi model, lief prachtig ingekleurd plaatje. Ik ben verliefd op de kleine zeepaardjes,zo lief! De pareltjes maken het totaal af, zeer geslaagde creatie. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ook een mooie zondag toegewenst.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  4. O, wat is deze kaart weer super Elly!
    Alles past mooi bij elkaar. Ik heb ze ook liggen en steeds vergeet ik de verpakking van de Action om het te verwerken.
    Fijne zondag, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      Nou nu even een keertje gebruiken dan ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Leuke schudkaart Elly!
    Handig om de lege rol te gebruiken he, soms doe ik dat ook!
    Mooi ingekleurd dat stempeltje!
    Met deze kaart ga je vast iemand heel blij maken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Dit kaartje, ja die zal wel gewoon in de voorraadbak verdwijnen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Dat zie je helemaal niet, dat de shaker zo bol is.
    Pas op de laatste foto's is dat goed te zien.
    Ik vind het een hele mooie vrolijke kaart.
    Shaker cards, ik hou ervan!
    Hoe plak jij het shaker gedeelte vast? Ik gebruik die dikke dubbelzijdige tape van Action, maar daaraan blijven de shakertjes vaak vast plakken aan de zijkanten, omdat dat ook plakkerig is.
    Zo jammer, het motiveert niet om dan zo'n kaart te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Ik gebruik die rode sticky tape en dat werkt wel goed.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat een leuk zomers kaartje Elly. Mooi hoe je het schudgedeelte hebt gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie zomerkaart heb je gemaakt, houd van het schudgedeelte.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi, zomers kaartje met een lief afdrukje..Ik bewaar die plastic verpakkingen ook altijd, ideaal voor schudkaarten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vulling als schudkaartje en vooral dat je dat overgebleven stuk van de tape hiervoor hebt gebruikt.
    Een hele leuke zomerse kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Elly. Die luchtbellen bij het zeepaardje vind ik zo leuk! En mooi ingekleurd!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig zomers kaartje.
    Deze heb je weer fantastisch gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi schudkaartje, leuk!
    Bedankt voor je deelname aan onze zomer-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grz Colien

    BeantwoordenVerwijderen