Volgers

vrijdag 22 januari 2021

Best Wishes

Goedemorgen,

en hier de achterkant van mijn memorydex kaartje. Ook in het roze gebleven.


Basis kaartje van Bella Lulu.
Design papier uit de grote blokken van de Action Nature Vintage.
En daar stonden de kriebelbeestjes op, en nog wel in het roze ook!
Bij 4 seasons challenges vragen ze om kriebelbeestjes. 
Eerst dacht jeetje, maar toen ik ergens anders mee bezig was kwam ik ineens de deze tegen, dus kon gelijk deze creatie ook maken.


En de mooie magnolia die ik al gekleurd klaar had liggen past er nog perfect bij ook.


Best Wishes is van de Action, net zoals de hartjesborder.


En zo zie je hem in mijn rolodex.
Vindt wel jammer dat hij zwart is, toen waren er nog geen witte toen ik deze aanschaf.
Maar vond weer leuk om hiermee bezig te zijn, dus dat gaat dit jaar wel meer gebeuren.

Fijne vrijdag!

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

23 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk Elly. De Magnolia's zijn eigenlijk heel leuk, maar je ziet ze wel steeds minder. En wat je net schreef bij mij. Dat kwam vast omdat ik achter de schermen aan het zoeken was naar dat potloodje. Bij instellingen wat uit proberen, dus het zal wel over zijn als ik niets doe ;-)
    En de robotmelding heb ik vanaf woensdag tot...ik houd het nu bij, hoe lang het duurt. Vorige week van woensdagavond 2100 tot zaterdagavond 2100 uur (ongeveer), 3 hele dagen. Ben benieuwd of ik een patroon kan ontdekken..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Ik ben ook weer aan de robot sinds net...
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat een leuk kaartje voor in je rolodex en met allemaal beestjes, fijne dag ondanks de robots xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dit kaartje voor je rolodex, Elly
    Wat vervelend dat robotgedoe
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie achterkant, leuk papier en een lieve Magnolia, het is echt tobben met blogger,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gedaan Elly.
    Mooie kleurtjes heb je gecombineerd.
    Nog bedankt voor je tip ....ik heb mijn prijs inmiddels al ontvangen....blij mee!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny.
      Oh geweldig, veel plezier ermee
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Heel mooi en leuk hè die magnolia!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga. Ja schatjes zijn het.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Zo, deze is leuk zeg.
    Je ziet deze stempels niet meer zo vaak.
    Kan je de rolodex niet wit maken, met gesso ofzoiets?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, jawel maar ik weet zeker dat ik hem dan lelijker ga maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. wat een schattig rolodex kaartje zo leuk hoe je het hebt versierd en de de leuke magnolia erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach kijk dat mooie meisje prachtig pronken op jouw mooie creatie Elly,
    Je gebruikte weer mooie spulletjes en het papier herken ik, dat is een hele mooie papierblok! Fijn weekend verder xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja en zo heb ik er nog wel een aantal liggen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Wat een toffe creatie heb je gemaakt, leuke kleurtjes en mooi achtergrondpapiertje!
    Gezellig dat je meedoet aan onze kriebelbeestjes-uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart met kriebel beestjes erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen