Volgers

dinsdag 6 april 2021

Bloghop Samen Creatief 12

Goedenavond,

leuke live had Debby gegeven he, en dr eerste keer live ook nog, ik blijf dat knap vinden.

Het is een hele leuke kaart geworden, een lief kaartje eigenlijk want groot is hij niet.


Dit was mijn sneak, met de leuke tekst van Craft Emotions 130501/1506.

Ik vond hem moeilijk op te pimpen, maar toen hij eenmaal af was, vond ik hem zo schattig.



De doily is van Joy!Crafts 6002/1384, en achter de doily heb ik sisal geplakt.



Design papier is van Studio Light paperpad Summer Breeze.


Middenstuk van Dutch Doobadoo 470.713.311, dit is de huisjesmal 3 luik.



Nog wat hartjes gestempeld wat ook in dezelfde stempelset zit als de tekst en de meloenen.


Heb deze ingekleurd met mijn brushmarkers.
Met Nuvo drops pareltjes gezet en op de hoekjes bloemetjes van Craft Emotions 115633/0510.


Het lijkt ingewikkeld, nou ja het vouwen een beetje, ik had het geluk dat manlief ineens bovenkwam dus hielp hij even mee, sssst niet doorvertellen hoor.

Hoop dat jullie ook meegedaan hebben en hem misschien nog willen gaan maken, dan zien we hem graag op de fb pagina van Hobbyshop Veldmaat onder het bericht laat hier je Creatie zien.

Gaan jullie verder hoppen naar RIKIE om zo langs alle leden te gaan en kijken wat hun allemaal gemaakt hebben.
Vergeet ook niet om overal een reactie achter te laten als je meewilt doen voor een prijsje.

HIER is alles terug te zien op you tube.
Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

eigen fb pagina:

 

47 opmerkingen:

  1. Wat leuk met die meloenen !!
    Mooie kaart ! Leuk model.
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Maaike. Ja een superleuk model, vond ik ook.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Elly dat is inderdaad een super lief kaartje. Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De live was zeker erg leuk. Debby deed het erg goed.
    Jouw uitwerking is weer zo leuk. Het sisal vergeet ik steeds te pakken terwijl het leuk op een kaart staat.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette, dan moet je vaker aan mij denken hihi Elly/sisal.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. ook jouw kaartje is weer prachtig Elly, een hele leuke life van Debby met een prachtig kaartje als resultaat...je heb die heel leuk opgemaakt met leuke stempeltjes op de vierkantjes en inderdaad het sisal geeft een heel leuk speels effect eraan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw sneak maakte me al nieuwsgierig Elly....het ziet er geweldig uit!
    Mooie kleuren zijn het......daar hou ik van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny. Dan is dat goed gelukt een sneak.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat een grappige meloen kaart.
    Mooie kleuren van het papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en de watermeloenen staan er zo leuk op.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk model is dat Elly. En die meloentjes erop, hihih.. wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker een leuk model.
    Ik heb dat ook wel eens, dat ik dan een model maak en dan niet goed weet hoe verder te gaan. Maar, vaak moet je gewoon beginnen en doorgaan, het eindresultaat zal je verrassen.
    De tekst samen met de lieve meloen stukjes zijn natuurlijk erg leuk🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw kaart is ook super Elly...
    Mooi papier en details en teksten top......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig kaartje Elly. Die tekst is zo grappig, moest erom lachen.
    Echt een leuk model en zoveel mooie details.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Christa, ja het is een erg leuke stempelset.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Heel mooi geworden en inderdaad , het opleuken kost wat tijd om iets te bedenken😀

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kaartje is inderdaad niet groot maar ik vind hem wel lieflijk zo. En ook jou creatie is weer zo anders. Dat vind ik altijd zo leuk om te zien al die verschillen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby, ja een heel lieflijk kaartje, deze zal ik wel meer gaan maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Wat een leuke kaart met al die vouwen en logisch als het dan moeilijk in model moet vallen. Die meloen is prachtig ingekleurd en zo leuk met deze tekst.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk model, lijkt ingewikkeld, erg leuk met de meloenen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Papier wil eerst niet meewerken met het vouwen maar als het eenmaal zo is, dan gaat het wel, vooral bij mn tweede creatie.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  16. Een super mooie uitvoering van dit leuke model! Het pimpen is goed gelukt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super heel mooi Elly het papier en de leuke meloen hihi ik word heel blij van je creatie fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Elly hoe krijg je het voor elkaar om toch steeds zoveel foto te maken. Komt zeker door jouw toffe kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rikie.
      Ja wil het zo goed mogelijk laten zien hoe de kaart is.
      Anders gewoon lekker naar beneden scrollen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  19. Ook jouw creatie is een gave uitvoering geworden. Zó leuk met die meloenen en de tekst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke versie heb je ervan gemaakt. Leuke tekst.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja dit modelletje maakt ik ook eens maar had toen te dik papier dus die is uiteindelijk in de vuilnisbak beland....deze van jou is erg sjiek geworden Elly, zo leuk met de meloenen xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Nee te dik papier werkt idd niet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  22. Wat een mooie kaart. leuk modelletje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt leuk met die meloenen.
    Het is een mooi model

    BeantwoordenVerwijderen