Volgers

dinsdag 18 mei 2021

Dikke knuffel

Hoi hoi,

vorige week vertelde me iemand die op school werkt en die ook bij mij in de straat woont dat haar kat is overleden, en hoe het eigenlijk gegaan is...kippevel maar ook wel mooi.

Dus ik vond dat ik wel iets voor haar moest maken, nu is ze dan echt helemaal alleen. Het was echt de mooiste kat hier in de wijk, een langharige en mooi van kleur: grijs, we gaan Diezel dan ook wel missen, want hij kwam regelmatig naar onze Gizmo kijken als we voorbijliepen.


En heb eindelijk het merci doosje gemaakt van de mal van Studio Light nr392.
Het design papier komt uit mijn restjesbak.


Dikke knuffel is een stempel van Anna Gretha, heb dit in grijs gedaan, wilde dat het niet teveel opviel.
En rondom de mini bloemetjes van Joy!Crafts.
In het midden groene Nuvo drops.
De voetjes zijn van Crealies.


Bloem van de Action en daar in het midden ook een voetje geplakt.


En natuurlijk wat merci erin, want chocolade geeft ook wat troost toch.


En dan een stempel van een kat, had Diezel kunnen zijn, met zn lange haren, deze is ook van de Action.

Dit heb ik vorige week in de bus al gedaan, (met hemelvaart) maar denk dat ze naar de camping al is, maar zal zeer zeker nog een appje van haar krijgen.

Fijne dinsdag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

CreaEl

 

19 opmerkingen:

  1. Je een knuffel zal ze zeker kunnen gebruiken als de kat is overleden. Een heel mooi doosje heb je voor haar gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els. Ze appte me nog en vond het een ontzettend lief gebaar.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Ah dat is toch lief van jou om een kadokaartje te maken, Elly! Want het is niet mis om je geliefde beestje te noeten missen
    Prachtig gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan hoop ik dat het bij jou wel goed gaat, ik maakte een kaart met zo'n doosje erin en stopte dat op zondag bij vrienden van ons in de brievenbus (buiten), op donderavond kreeg ik een appje met een foto, de chocolade was gesmolten en de hele kaart zat onder, ja, als het vier dagen in de brievenbus zit, met de zon er op, echt heel jammer. Maar..je doosje is prachtig en wat een leuke kattenstempel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Nou hier was ik ook bang voor, want ze zou naar de camping gaan...en ik zag ze per toeval in de bank zitten toen ik Gizmo uitliet, dus ik appte haar thuis van kijk eens in de brievenbus, en ze ging gelukkig de volgende dag pas naar de camping. Dacht er toen te laat aan, toen ik het al in de bus had zitten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. wat een leuk doosje leuk dat je de poes erop laat terug komen dit zullen ze best koesteren en waarderen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi doosje met een lekkere inhoud heb je voor je buurvrouw gemaakt Elly, heel lief om dit voor haar te maken...Het zal zeker een gemis zijn voor haar...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk gemaakt en lekker ook. Wat ben je toch lief
    XX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bianca, ja soms wel hoor hihi
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. prachtig, ook zoals jij altijd die kleine bloempjes en rops doet!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Elly en heel lief om zo'n knuffel te geven!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief om dit voor haar te maken. Heel erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen