Volgers

woensdag 23 juni 2021

Live a colorful life

Goedemorgen,

bij Craft Sensations is de challenge voor de journal: Live a colorful life.

Ik dacht oh dat doe ik wel even, nou mooi dus niet hahaha, het wordt steeds moeilijker om aan de maand challenge te voldoen, maar we blijven volhouden.

De ene keer is het toch mooier als de andere, dus deze maand is het zowieso minder.


En ik wil vooral in de roze tint blijven met deze mini album.


Had een tijdje terug foto's van de bloemen uit mijn tuin gemaakt, even een collage ervan gemaakt en met de selphi printer uitgeprint.
Want dit hoort toch ook bij een colorful life, ik vind van wel. (oeps heb het daarboven verkeerd geschreven) Dit is ook genieten.
Wat takjes gestempeld en met een fineliner wat stipjes en streepjes gezet,
oja langs de randen van het dsp heb ik Metalic water colour paint gedaan, geeft een mooie glans, had deze nog niet eerder uitgetest zo.


En tijdens wat fiets tochtjes stoppen we voor een overheerlijk ijsje, hier knappen we ook van op, dus deze mochten op deze pagina en bij deze thema ook niet ontbreken.

En dit zijn de gebruikte materialen:


Vele groetjes en heb een fijne dag vandaag,

Elly

fb pagina:



 

9 opmerkingen:

  1. Deze pagina's zien er prachtig uit met dit designpapier en de mooie foto's. Een leuk minialbum zo.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen.
    Ik heb weer even terug gelezen, wat heb je weer veel gemaakt.
    Jouw creaties zijn altijd helemaal af/kompleet.
    Een swirl, wat blaadjes, een metallic verf randje, een paar kleine vlindertjes, iets uitgeknipt uit het dp, zo leuk om te zien steeds.
    Je maakt prachtige kaarten.
    Die ik in maart voor mijn verjaardag kreeg hangt hier ook nog steeds te shinnen 🙃.
    Ik ben nu een paar dagen vrij, ik hoop ook weer wat te gaan knutselen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie Elly!
    Mooi gemaakt en het is voor jou ook een leuke herinnering op deze manier!
    Persoonlijk doe ik niet meer mee aan challenges, het geeft mij teveel druk waardoor het minder goed met me gaat en ach er zijn toch altijd wel gelegenheden om een kaart voor te maken...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha, en erg herkenbaar wat je zegt, ik moet daar ook heel goed opletten.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  4. wat een mooi album met de leuke papiertjes kleuren en details er is weer veel te zien leuk om te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk geworden. Zulke leuke kleuren heb je gebruikt. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Leuk en gezellig geworden
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen