Volgers

maandag 14 juni 2021

Today

 Goedemorgen,

we zitten weer op de eerste dag van de week en mag ik jullie mijn creatie laten zien.

Voor deze creatie heb ik een Dutch Doobadoo Slimline Tie Card 470.713.874 gebruikt en een extra flap aangemaakt.


Het mooie papier is van Piatek Stiched with love.


Heb deze laten sluiten met een satijnlint.




In dit pakket zitten ook weer hele mooie labels, en daar heb ik tekst op gestempeld,
langs de rand een vlinder swirl, deze is heel mooi fijntjes en is van Butterfly Touch JAD10121.
Links onder wat bloemen en takjes uit het design papier geknipt en erbij geplakt.



Ook deze label vind je het in het dsp papier, heb hier wel de hoekjes geponst met een ticketpons van Vaessen.


Deze zijde heb ik bewust niet beplakt, vond het dan net te druk worden, maar wel hier en daar een achtergrond stempel gezet, deze is van Studio Light JMA20.


Tekst is van Studio Light.


Een extra bloementoefje gemaakt en een lief kanten lintje eronder.


De groene flapjes zijn rondom bewerkt met roze Nuvo drops.

Zo zie je dat je met een basismal vele kanten uit kunt, even je fantasie gebruiken.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes Elly DT Hobbyshop Veldmaat

voor de gebruikte materialen vind je de links op deze BLOG.

 

32 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super mooie creatie, tot in de puntjes afgewerkt.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er prachtig uit Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel nice Elly! Ik sta er versteld van hoe jij de nuvo drops zo mooi gelijk kan stippen!! goed zeg!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly Ja dat roepen er meer, maar het is niet altijd even gelijk maar dit lukt me vrij goed.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtige veelzijdige kaart Elly!
    Heel mooi model en prachtig dp!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Elly het papier is ook zo mooi !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaartcreatie en leuk designpapier is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaartcreatie en leuk designpapier is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW....wat een super gave creatie Elly....en je hebt prachtig papier gebruikt...mooie kleurtjes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een pracht van een creatie geworden. Het papier is beeldschoon en je hebt het weer heel mooi verwerkt, TOP!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk model en wat een prachtig papier Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creatie leuk met de dubbele flap en die Nuvo drops, ik had één paar flesjes, heb ze weg gegooid, het was echt een ramp,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ah zonde, moet wel zeggen dat ik er een enkele heb die niet fijn werken, 2 stuks en die van de Action die werken helemaal niet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Wat mooi is het geworden. Ook zo’n leuk model.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou ik kijk mijn ogen weer uit, prachtig is het geworden.
    Wat is er veel te zien, maar wat is het weer niet te druk. Je hebt er echt oog voor.
    En die vlinderrand is inderdaad heel erg mooi fijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo... geweldig hoor! Wat een mooie kaart en het model is zo tof! Jij weet precies waar wat moet, heb ik altijd het idee, zo mooi uitgekiend en in balans.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, gebeurt vaak met veel gezucht hoor hihi.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Wat een geweldige kaart Elly.
    Toffe kleurtjes. leuk modelletje en wat een supermooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje leuk hoe je hem helemaal open kan vouwen en dan al de leuke details ziet
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen