Volgers

vrijdag 18 juni 2021

Veel sterkte

Goedemorgen,

mijn schoonzus vroeg of ik een kaartje wilde maken voor een kennis van haar die haar kat onverwachts had moeten laten inslapen.

Is goed zei ik ga ik nu gelijk doen, was wel te warm op zolder, maar dit soort kaartjes moeten weer wel gauw gemaakt worden, en ik had hem ook zo af, en ze vond hem mooi.


Als basis de mal gepakt van de klembord.
En een mooie afbeelding van Joy!Crafts.
Ze stuurde me wel een foto van die kat, en dat was een hele mooie en een rode met prachtige ogen, deze kat heeft ook wel mooie ogen wat goed hier uitkomt.


In een ronde bloemenswirl van Ali gezet.



Tekst van Carlijn Design en 2 mini vlinders met de olba tang.

Wens jullie een mooie dag toe,

groetjes,

Elly 

fb pagina:

 

28 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart die zeker gewaardeerd zal worden! Mooie swirl stans heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige liefdevolle kaart, Elly.
    Idd mooie stans.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal haar vast goed doen, het is ook zó verdrietig als je plotseling van een geliefd huisdier afscheid moet nemen.
    Mooie kaart met een leuk en een mooi cirkelstans,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Ja moet er niet aan denken nog.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Zo lief om daar aan te denken en om dan ook een zelfgemaakte kaartje te sturen maar ik weet dat jij zo gewoon bent.
    Liefs Bianca
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een LIEF kaartje Elly.....al is de aanleiding minder.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje. Plaatje van Britse korthaar is zo mooi!! Nooit leuk als je een beestjes verliest. Heel waardevol en lief om dan een kaartje te krijgen.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! En het plaatje past er goed bij. Niet te uitbundig!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart voor een dierenvriend en dat zal zeker gewaardeerd worden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig troostrijk kaartje heb je gemaakt,wat zullen de baasjes hier veel troost uithalen Elly, knap werk! Ook het kaartje voor Ans hieronder is geweldig mooi, ik zie natuurlijk weer mooie bloemetje.....
    Fijn weekend en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi toepasselijk kaartje heb je gemaakt met de rustige kleuren en mooi plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is een mooi en toepasselijk kaartje geworden Elly!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je heel mooi gedaan. Zoiets wordt zeker weten erg gewaardeerd.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Elly,
    ook snelle kaartjes kunnen heel mooi zijn en troost bieden, dat laat jij maar weer zien. Ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen